Magdalena Proszowska i Konrad Krzemiński, studenci informatyki Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu wygrali I edycję Konkursu Programu Stypendialnego Contact. Ich projekt kampanii reklamowej dla nowego napoju energetyzującego został uznany za bardzo oryginalny i twórczy. W nagrodę otrzymają stypendia oraz możliwość praktyki w agencji reklamowej.
Konkurs na kampanię reklamową dla nowego Energy Drink został zorganizowany w ramach Programu Stypendialnego Agencji Reklamowej Contact specjalnie dla studentów PWSZ w Elblągu. Jego celem jest wyłonienie przyszłych pracowników AR Contact - studentów zainteresowanych rozwojem zawodowym w obszarze grafiki reklamowej i użytkowej.
- To nasz debiut, który uważam za bardzo udany - mówi Janusz Pietruszyński, dyrektor kreatywny Agencji Reklamowej Contact. - Jesienią planujemy drugą edycję, która zostanie rozstrzygnięta gdzieś na początku sesji zimowej 2008.
Konkursowicze mieli za zadanie wymyślić nazwę produktu, hasło reklamowe, zaprojektować w formie graficznej logo produktu, opakowanie, a także plakat reklamowy, baner czy inne nowatorskie nośniki reklamy. Złożono 10 prac. Ich autorzy to studenci Instytutu Informatyki Stosowanej PWSZ w Elblągu.
- Ocenialiśmy oryginalność pomysłów, kreatywność autorów oraz umiejętność zastosowania wiedzy w praktyce - mówi Janusz Pietruszyński.
Najlepszy okazał się projekt autorstwa Magdaleny Proszowskiej, studentki I roku informatyki o specjalności projektowanie baz danych, oraz Konrada Krzemińskiego, studenta II roku informatyki o tej samej specjalności. Para opracowała kampanię reklamową napoju o nazwie Ka-boom.
- Od samego początku nasz tok myślenia dążył w kierunku nazwy wyzywającej, kojarzonej z nieposkromioną energią, która powinna być atutem napojów energetyzujących - wyjaśniają autorzy. - Jednocześnie skupiliśmy się na odbiorcach, jakimi są studenci, którzy będą poszukiwać produktów nie tylko odnawiających energię fizyczną, ale również umysłową. Idąc dalej tym tokiem skojarzeń, narodził się pomysł na logo przedstawiające wybuch nuklearny przekształcający się w ludzki mózg. Tak narodził się Ka-boom.
Studencka para zaprojektowała opakowanie napoju, billboard, sklepową półkę z ekspozycją produktu, a także podkoszulki. I wygrała konkurs.
Od 1 czerwca Magdalena Proszowska i Konrad Krzemiński będą co miesiąc, przez rok otrzymywać stypendium w wysokości 300 zł. Rozpoczną także praktykę zawodową w elbląskiej Agencji Reklamowej Contact.
- Dowiedzą się, jak pracuje agencja, jakie techniki stosuje, a także jak wykorzystać w praktyce zdobytą w szkole wiedzę - mówi Piotr Kaczyński, dyrektor Agencji Reklamowej Contact.
- To nasz debiut, który uważam za bardzo udany - mówi Janusz Pietruszyński, dyrektor kreatywny Agencji Reklamowej Contact. - Jesienią planujemy drugą edycję, która zostanie rozstrzygnięta gdzieś na początku sesji zimowej 2008.
Konkursowicze mieli za zadanie wymyślić nazwę produktu, hasło reklamowe, zaprojektować w formie graficznej logo produktu, opakowanie, a także plakat reklamowy, baner czy inne nowatorskie nośniki reklamy. Złożono 10 prac. Ich autorzy to studenci Instytutu Informatyki Stosowanej PWSZ w Elblągu.
- Ocenialiśmy oryginalność pomysłów, kreatywność autorów oraz umiejętność zastosowania wiedzy w praktyce - mówi Janusz Pietruszyński.
Najlepszy okazał się projekt autorstwa Magdaleny Proszowskiej, studentki I roku informatyki o specjalności projektowanie baz danych, oraz Konrada Krzemińskiego, studenta II roku informatyki o tej samej specjalności. Para opracowała kampanię reklamową napoju o nazwie Ka-boom.
- Od samego początku nasz tok myślenia dążył w kierunku nazwy wyzywającej, kojarzonej z nieposkromioną energią, która powinna być atutem napojów energetyzujących - wyjaśniają autorzy. - Jednocześnie skupiliśmy się na odbiorcach, jakimi są studenci, którzy będą poszukiwać produktów nie tylko odnawiających energię fizyczną, ale również umysłową. Idąc dalej tym tokiem skojarzeń, narodził się pomysł na logo przedstawiające wybuch nuklearny przekształcający się w ludzki mózg. Tak narodził się Ka-boom.
Studencka para zaprojektowała opakowanie napoju, billboard, sklepową półkę z ekspozycją produktu, a także podkoszulki. I wygrała konkurs.
Od 1 czerwca Magdalena Proszowska i Konrad Krzemiński będą co miesiąc, przez rok otrzymywać stypendium w wysokości 300 zł. Rozpoczną także praktykę zawodową w elbląskiej Agencji Reklamowej Contact.
- Dowiedzą się, jak pracuje agencja, jakie techniki stosuje, a także jak wykorzystać w praktyce zdobytą w szkole wiedzę - mówi Piotr Kaczyński, dyrektor Agencji Reklamowej Contact.
A