UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Jak zamawiasz jedzenie? Elblążanie coraz częściej przez Internet

 
Jak zamawiasz jedzenie? Elblążanie coraz częściej przez Internet
fot. Michał Pawłowicz

 Coraz więcej osób porzuca telefoniczny sposób zamawiania jedzenia na rzecz zamówień online. Dlaczego? W NaWynos rabat jest cały czas, a nie tylko w wybrane dni, a samo zamawianie odbywa się zdecydowanie prościej, aniżeli w przypadku telefonu do restauracji.

 Ponadto, nie musisz dopytywać obsługi o to, jakie mają sosy, na jakim cieście jest pizza, itp. Wszystkie niezbędne informacje i restauracje są w jednym miejscu. Nie trzeba też dzwonić od lokalu do lokalu pytając czy jeszcze dowożą, gdyż na stronie wyświetlają się te, które są czynne o danej porze dnia. Na NaWynos są dziesiątki restauracji, z których każdy wybierze coś dla siebie. I to z nawet 20% rabatem, którego nie uzyskamy dzwoniąc do wybranego lokalu.

 


       Dodatkową wygodą są różne formy płatności. Od tradycyjnej zapłaty u kierowcy, po przelewy czy BLIK. Coraz więcej osób zamawia także danie na konkretną godzinę, tak, aby np. zjeść od razu po powrocie z pracy czy szkoły.
      
       Statystyki pokazują, że dziś elblążanie zamawiają średnio 20 razy więcej niż 5 lat temu. Czy nadal będziemy obserwować taki wzrost? Patrząc na tempo rozwoju urządzeń mobilnych i aplikacji można sobie odpowiedzieć - z całą pewnością.
      
       Wejdź na nawynos.portel.pl lub nawynos.elblag.pl

----autopromocja----
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
  • No nie do końca to wszystko działa jak należy...w momencie zamawiania czas oczekiwania pół godz. Po złożeniu zamówienie i zapłaceniu przelewem nagle informacja że dostawa za ok 2 i pół godz. I tak często gęsto się zdarza. Zdecydowanie wolę zadzwonic
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    9 1
    Marcos(2019-07-02)
  • Nie zamawiam i tyle.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    6 4
    (2019-07-02)
  • Polecam pizze na czas
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    10 3
    Bravo(2019-07-02)
  • @Marcos - Czy ta opinia dotyczy na pewno naszego serwisu? Pytam, ponieważ u nas na stronie nigdzie, podczas całego procesu zamawiania nie jest podany czas dostawy. Czas dostawy podaje ewentualnie restauracja, podczas telefonicznego potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Chyba, że źle zrozumiałem Pana komentarz to proszę o szczegóły na nawynos@portel. pl, a się temu przyjrzę. Pozdrawiam.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    6 0
    NaWynos(2019-07-02)
  • Również polecam.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    1 1
    Krissss(2019-07-02)
  • @NaWynos - najgorszej zamawiac z dzinina. albo nie oddzwonia ze nie ma zamowienia albo w ogole nie odbieraja telefonow. tragiczne to jest. i czas oczekiwania gdy juz dojdzie do celu to ok 2 godzin. usuncie ten badziew w listy
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    2 0
    (2019-07-02)
  • Mamy ok. 30 restauracji, z których na pewno wybierze Pan coś dla siebie. Dziękuję za opinię i w przypadku problemów z zamówieniem proszę pisać do nas na nawynos@portel. pl.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    5 1
    NaWynos(2019-07-02)
  • A moim zdaniem nie jedzcie ZAKALCA z tatoo pizzy.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2 0
    Zaneta_78@wp.pl(2019-07-02)
  • W menu przy nazwach potraw powinny być zdjęcia ilustracyjne.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    4 0
    tfygu(2019-07-02)
  • Tylko pizza na czas. SZYBKO TANIO I BEZ PROBLEMU.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2 1
    SMAKOSZ(2019-07-03)
  • Powinniście usprawnić serwis tak aby restauracje przy składaniu zamówienia pokazywały czas oczekiwania. Często jest tak, że po złożeniu zmówienia nikt nie oddzwania aby potwierdzić zmówienie, dzwonisz po 10 min i dowiadujesz się, że czas oczekiwania to 2 godziny, jak ktoś raczy odebrać telefon i tylko tracisz czas. Sorry ale zamawiając na wynos oczekuje szybszej realizacji. Ostatnio pani ze Strzechy oddzwoniła do mnie po godzinie, nie wiem po co, bo nawet słowa przepraszam nie usłyszałem.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3 0
    (2019-07-03)
  • Czesc z potencjalnych uzytkownikow tracicie. Serio. W dzisiejszych czasach ogromnej konkurencji jak pizzaportal, pyszne itp etc, ich olbrzymie naklady finansowe na marketing na pozyskanie klienta, zaniedbanie (wbrew pozorom) osob z charakterystyka introwertyzmu to ogromne niedopatrzenie. Mowie o wygodnym i jedynym akceptowalnym dla nich zamowieniu online ktore pozniej jest "analogowo" potwierdzane natretnym telefonem. To po co silic sie na udogodnienia zamowien ktore w dzisiejszych czasach standardem swiatowym skoro serwis nawynos tkwi jeszcze w formule swiadczenia tej uslugi z okolic 2000 roku? Dziwne i nieprzystajace do czasow. Najwidoczniej przeoczono te grupe lub celowo pominieto ich potencjal konsumpcyjny (doslownie i w przenosni).
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3 2
    Mikmik(2019-07-03)