UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Linia nadzalewowa to pomnik zaniechania tutejszych władz, które bez względu na realizacje przekopu, unijne zielone światło (kasa kasa) dla inwestycji kolejowych, a też szumne zapowiedzi rządu o takowych inwestycjach postanowiły nic nie zrobić, udawać, że tematu nie ma. Komentarze tych znafcuf co to z góry wiedzą, że sensu brak i cyklistów którym każdy szlak tylko z jednym się kojarzy, pominę litościwym milczeniem
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    34
    13
    Bazyli(2022-05-12)
  • @Bazyli - Jeździłeś tą trasą kiedy istniała ? Niesądzę. Człowieku nie licząc lat 80 - tych kiedy faktycznie pociąg był pełny to potem woził tylko powietrze. Nie jestem zacufem tylko jeździłem tą linią. Bywało że z Tolkmicka do Elbląga jechały ze mną 4 osoby, rozumiesz to. Zdajesz sobie sprawę jakie koszty potrzebne są na utrzymanie tej linii ?
  • @Bazyli - Będziesz korzystał, czy okazujesz głęboką troskę o innych ? Może niech kolejonadzalewowocy pod dowództwem Boba Kolińskiego się skrzykną, powołają stowarzyszenie, wykupią obligacje wyżej wymienionego i wyremontują ów zabytek by w końcu być szczęśliwymi ludźmi, którzy uratowali tak potrzebną infrastrukturę kolejową.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    14
    11
    GłębokaMyśl(2022-05-12)
  • @Bazyli - Przytoczę ci kilka istotnych faktów, które chyba celowo pominąłeś, albo wcale nie czytałeś. "Zarządcą tej linii kolejowej jest PKP Polskie Linie Kolejowe S. A.", "Formalności prawne dotyczące przejęcia przez nasze konsorcjum linii 254 trwają. ", "Były również starania o przejęcie linii od PLK przez samorządy. ", tu o drezynach ale kontekst jest jeden "(... )PLK nie zgodziły się na ich kursowanie, bo nie spełniały wymogów kolejowej spółki. " Jedynym głównym hamulcowym jakiego widzę jest tutaj PKP PLK S. A., które z jakiegoś powodu traktuje tę linię jak pies ogrodnika.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    9
    DeszczPada(2022-05-12)
  • @DeszczPada - W swoim poście celowo nie odniosłem się do kwestii drezyn i związanych z tym różnych '' zawiłości ''. Starania samorzadów nigdy nie wyszły poza obszar dyskusji, szczególnie, że ten kluczowy, elblaski, nie wyrażał entuzjazmu dla rewitalizacji linii. Obecnie, fakt, że spółka kolejowa wstrzymuje sie z decyzjami może paradoksalnie pomóc w przyszłym jej uruchomieniu i mam na myśli calość tej linii, a nie protezę w postaci kilku kilometrów z przeznaczeniem na drezyny. Kolejne wybory za pasem.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    12
    3
    Bazyli(2022-05-12)
Reklama