UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Zanim torowisko trafi do "rekreacji" - zastanówcie się w PLK dwa razy - bo odwrotu już nie będzie. Budowa od podstaw takiej linii to koszty rzędu kilku mln złotych za kilometr. Tu jest gotowe podtorze, podkłady wymagają wymiany i tor na nowej podsypce - regulacji. W kontekście całkiem realnych planów budowy elbląskiego awanportu w Suchaczu - rewitalizacja odcinka Linii Nadzalewowej Elbląg - Suchacz - Tolkmicko nabiera nowego strategicznego znaczenia. Jednocześnie zdumiewa, jak Zarządca linii pozwolił na dewastację odcinków tej linii np. wyjazd ze stacji Frombork w kierunku Tolkmicka - kompletnie zniszczony przez kolizyjną inwestycję infrastrukturalną (chyba samorządową?)
  • @pioan - 470 000 000 zł to kwota konieczna do reaktywacji torowiska wspaniałej kolei nadzalewowej. Jeśli w Suchaczu powstanie to nie żadna doklejka parkingu dla TiRów tylko port. Zaś parking dla TiRów będzie mógł obsługiwać ruch śródlądowy.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    4
    GłębokaMyśl(2022-05-12)
  • @GłębokaMyśl - Operat szacunkowy został zrobiony 2 lata temu, więc dzisiaj to już 600 000 000 zł.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    6
    GłębokaMyśl(2022-05-12)
Reklama