UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Zmiany polegającej na skupieniu komunikacji zbiorowej na tramwajach miałoby sens, gdyby. .. sieć tramwajowa rzeczywiście się rozwijała. Niestety wciąż elbląski tramwaj nie dojeżdża do najważniejszych miejsc w mieście. Dodatkowo jeździ zbyt rzadko, przystanki są zbyt często, przez co tramwaje przez Elbląg podróżuje się zbyt długo. Pozwoliłem pobawić się w miejskiego planistę komunikacji zbiorowej i narysowałem schemat jak powinna wyglądać sieć tramwajowa w 2040 roku, aby pokryć jak największy obszar miasta, dzięki czemu komunikacja dotarłaby do jak największej ilości mieszkańców. Linia 1 - OGÓLNA - Odrodzenia - Mazurska - Browarna - Robotnicza - Plac Słowiański - Rycerska - Tysiąclecia - Grunwaldzka - Szafirowa - Opałowa - GRONOWO GÓRNE Linia 2 - ODRODZENIA - Ogólna - Fromborska - Królewiecka - 12-Lutego - Grobla Św. Jerzego - Bema - Łęczycka - Grottgera - Grunwaldzka - DRUSKA Linia 3 - ODRODZENIA - Płk. Dąbka - 12-Lutego - Grobla Św. Jerzego - Bema - Łęczycka - Rawska - DĄBROWSKIEGO Linia 4 - OGÓLNA - Płk. Dąbka - 12-Lutego - Armii Krajowej - Plac Słowiański - Rycerska - Tysiąclecia - Grunwaldzka - Lotnicza - SKRZYDLATA (wybrane kursy do: Wyszyńskiego - Warszawska - ŻUŁAWSKA) Linia 5 - OGÓLNA - Fromborska - Królewiecka - Kościuszki - 13 Elbląskiego Pułku Plot. - Saperów - Bema - Łęczycka - Rawska - DĄBROWSKIEGO Ale to tylko marzenia. .. Hashtagi: #tramwaje, #komunikacjamiejska, #ZKM, #pomysl
  • @Mtpd - Są plany zagospodarowania przestrzennego, w których można zobaczyć na jakich ulicach jest planowany tramwaj. Tramwaj za kanał nigdy nie powstanie, koszt budowy mostu tramwajowego byłby zbyt wysoki, tak samo jak tramwaj na Łęczycką, wzniesienie jest zbyt wysokie, żaden tramwaj tam nie podjedzie. Tramwaj na Zatorze to problem skrzyżowania z torami kolejowymi. Tunel albo wiadukt to kolejne miliardowe koszty. Tramwaj dalej na Królewieckiej też w cale nie jest taki pewny, wzniesienie jest zbyt wysokie, trzeba by zakupić specjalne tramwaje z mocnymi silnikami, które by mogły tam podjechać, a to są znowu kolejne mega koszty.
Reklama