UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • ttt Co z bonifikatą na kablówkę się pytam? w związku z awarią. zatkało kakało ?
  • A po cholerę wydawać setki milionów żeby dojechać 10min wcześniej niż 7
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    4
    Mariusz 76(2022-02-10)
  • @Ja nie w temacie - NA dworcach nie ma tłumow bo pociagiem jedzie sie bardzo długo. Samochodem kolo centralnego jestes w 30,oczywiscie jak nie trafisz na korki. Na calym swiecie tak jest zorakganizowany transport ze z mniejszych miejscowasci poprowadzone sa linie kolejowe do duzego miasta. Mnostwo ludzi z tego trasnportu korzysta bo tak jest wygodniej. U nas niestety niej jest wygodnie, bo pociag jedzie dlugo i siatka połaczen jest nieodpowiednia.
  • Nie trzeba budować nowego połączenia, nie tedy droga. Wystarczy te, które jest. Problem tkwi w zbyt małej ilości bezpośrednich połączeń Elbląga z Trójmiastem a jeszcze bardzie w prędkościach pociągów, które są dopuszczalne na torowiskach w kraju. W Polsce samochód spokojnie wyprzedzi każdy rodzaj pociągu. We Francji nie ma takiej możliwości. Poza tematem, dlaczego z języka polskiego praktycznie zniknęło słowo samochód a w zamian weszło auto ?
  • Olsztyn nie pozwoli.
  • @HvK - Szanowny Pan porównuje do samochodu, to jeśliby istniała linia kolejowa przez NDG, to nie byłoby tak, że przyjeżdża Pan na dworzec wsiada do pociągu i za 30 minut jest w Gdańsku. Raczej byłoby tak, że przyjeżdża Pan na dworzec a pociąg będzie za może 2 godz. lub 3 godz. ile razy w ciągu dnia kursowałby bezpośredni pociąg z Elbląga przez NDG do Gdańska? W tym czasie dojedzie Pan do Gdańska samochodem, wróci i zrobi jeszcze obiad. Co do organizacji to jest tak, że z mniejszych miast Malborka, Tczewa, Pruszcza dojeżdżają ludzie do Gdańska, z tej też linii korzystają pasażerowie z Elbląga jadący do Gdańska, ale też jadący z Elbląga do Bydgoszczy, Poznania, czy Wrocławia. Nie ma żadnego ekonomicznego uzasadnienia budować nową bezpośrednią linię kolejową do połączenia Elbląga z Gdańskiem.
  • CPK omija Elbląg, bo to konkurencja dla Olsztyna. Może przekop Mierzei coś tu zmieni, bowiem statki mają dowozić towary, lecz nie będzie ich czym wywozić. Tym jednak, jak na razie, nikt się nie przejmuje.
  • Rewelacja!!!! Jeszcze kolej nagzalewowa przywrócić!!!!
  • Dlaczego Straż graniczna jeździ prywatnymi autami po lesie na miwrzei?
  • A malbork- nowy dwór?
  • "Natomiast budowa Centralnego Portu Komunikacyjnego budzi wiele kontrowersji zarówno co do jego zasadności jak i lokalizacji
  • Natomiast budowa Centralnego Portu Komunikacyjnego budzi wiele kontrowersji zarówno co do jego zasadności jak i lokalizacji
Reklama