UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • @RobertKoliński: "Do tego Gdańsk, Sopot, Gdynia i Słupsk są miastami na prawach powiatu, Elbląg - nie" - o stary, ty wiesz w ogóle co ty piszesz? Musisz być trollem, bo nie wierzę że 'polityk' może tak się skompromitować. "Kolej - tłumaczyłem, ale chyba nie dotarło" - akurat to do ciebie nie dociera prosta rzecz, bo w głowie masz tylko "kasa", otóż: co z tego że dla ściany wschodniej jest kasa, skoro Elbląg jest tak specyficznie położony że kompletnie nie skorzysta z inwestycji na wschodzie, bo dla niego liczą się głównie połączenia do 3miasta albo Wawy? Kolej nadzalewowa to czysty sentyment i nie ma ekonomicznej racji bytu, może tylko w okresie turystycznym - ale nie jako środek transportu. Chyba że chcesz mieć kolejny bubel vide Termy Warmińskie. "W pomorskim bylibyśmy 4-5" - kryterium jest ludnościowe, czyli wychodzimy na 3cim miejscu. Jak jest jakies inne kryterium, to może posłuż się jakimś źródłem, bo wątpię, żeby urzędnicy posługiwali się "twierdzeniem o koszuli bliższej ciału" :D (cz. 1)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    1
    laskipaa(2019-12-03)
  • RobertKoliński @laskipaa - Dobra, ostatni mój dziś post bo mam lepsze rzeczy do roboty, niż wysłuchiwanie malkontenckich głupot nie mających oparcia w faktach: 1.Kolej Nadzalewowa nie tylko ma ekonomiczne i strategiczne uzasadnienie, ale miała je nawet wtedy, kiedy została w 2006 roku zlikwidowana, żeby umożliwić robienie biznesu autobusiarzom-prywaciarzom. Czy dziwi, że zarabiają oni w ten sposób do tej pory? Mnie nie. Na transport publiczny znajdują się nie tylko setki milionów za PiS, ale i miliardy ze środków UE. Te pieniądze idą na "ścianę wschodnią", do której administracyjnie należy również Elbląg, z czym masz ewidentnie jakiś irracjonalny ból zadka; 2.Oczywiście, że bliższa koszula ciału, bo gdybyś miał choć blade pojęcie o czym jojczysz, to wiedziałbyś, że np. Gdynia i Sopot mają wspólną pulę radnych w pomorskim (8 - najwięcej w całym sejmiku) i głosują w swoim interesie wymiennie, a nie interesie jakichś malkontentów z Żuław - real politik. 3.Żadna marka niczego nie bije, bo np. utworzenie filii łódzkiej SSE w Warszawie było kolejną klapą, jak i cały ten pomysł stref, o których nawet rząd (żaden, nie tylko ten) nie ma bladego pojęcia ile tam już pieniędzy utopiono i konkretnie po co. (. .. )
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    1
    RobertKoliński(2019-12-04)
  • @RobertKoliński - Kolej Nadzalewowa ma ekonomiczne i strategiczne uzasadnienie. .. To ja poproszę o wyspecyfikowanie tych konieczności strategicznych, z których wynikają ekonomiczne korzyści dla ludu miast i wsi. .. Utrzymanie trzech czy nawet pięciu busików to nie utrzymywanie taboru i linii kolejowej, z której będzie korzystało nie więcej niż 2 000 miesięcznie co nie zapewni nawet środków na paliwo dla taboru. .. O kapitalnym remoncie i utrzymaniu torowiska, płacach załogi pociągu i kosztach taboru nie ma co wspominać, bo to taka sama wspaniała inwestycja jak kaczy dół w Mierzei. .. będą szanse na rentowność już po 250 latach w wariancie optymistycznym i po 500 latach w wariancie standardowym. .. Nic nie wspominam o zagrożeniach jakie niosą ze sobą dla owej linii kolejowej zmiany klimatyczne, które mogą skutkować tym, że zamiast kolei Nadzalewowej będziemy potrzebowali linii promowej. .. w perspektywie 25 - 30 lat.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    1
    GłębokaMyśl(2019-12-04)
Reklama