UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Może dla ciebie bez różnicy czy walisz kuflowe czy harnasia. Dla mnie osoba, która bierze pensje z moich podatków za komunikaty prasowe z ramienia Urzędu Miasta powinna znać znaczenia słów, których używa w tych komunikatach. Nie ma mojej zgody na bylejakość.
  • Urzędy są dla ludzi, taka ich rola ! Ich obowiazkiem jest zapewnić dobre warunki a w okresie obecnym i bezpieczenstwo dla klienta i pracownika, kazdy ma prawo przyjść i zalatwic sprawę przy dobrych warunkach i czuć sie komfortowo a nie stojąc komuś na plecach, dmuchać, chuchac i słuchać czyiś spraw
  • Ja za to miałem problem z "nowym terminalem do płatności". Robię wiele rejestracji w urzędzie a co za tym idzie wiele płatności. Nigdy ta owa nowa maszyna, która rzekomo miała "usprawnić pracę "porostu nie działa!! Wiecznie są prace serwisowe, a jak już o dziwo działa, to często po prostu się zawiesza w trakcie płatności i znowu trzeba wszystko zacząć od nowa. Oczywiście tylko nie ja mam taki problem, ponieważ wiele razy stałem w kolejce i wszyscy klienci mają ten sam problem. Kierownik nie reaguje, woli przesiadywać u sekretarki i flirtować, zamiast wziąć się za swoją pracę, chociaż tak naprawdę nie wiem co wchodzi w jego obowiązki, bo wiecznie go nie ma albo wiecznie gdzieś przesiaduje lub chodzi od jednej strony urzędu do drugiej nie wiadomo po co, nie wspominając, że kiedyś miałem problem z rejestracją i nie był w stanie mi wytłumaczyć gdzie jest problem i jak to załatwić (bo pewnie sam nie wiedział)i odesłał mnie w kwitkiem. Wydaje mi się, że jego personel ma większą widzę o procedurach rejestracji niż on sam, gdzie chyba powinno być na odwrót skoro on jest kierownikiem referatu!!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    10
    2
    Petent(2022-01-26)
  • Wydział komunikacji= porażka Kierownictwo nic nie robi, pozamykane drzwi. Nikt nie odbiera telefonu. Na pytanie kiedy można się umówić kierują w internet gdzie i tak nie ma miejsca. Panie Szulc czas ruszyć głową w stronę ludzi, nie w kierunku tylko swoich sympatii.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    18
    0
    Grażka(2022-01-26)
  • W tym kraju chwali sie, ze niektorzy jeszcze w ogóle pracują, a nie żyją na koszt podatnika, biorąc pińcetplus i chlejąc browara.
  • powinni to wszystko pierd. .. , przestać pracować i nieniech im. Mateusz 14 milionów z handlu ziemią kościelna da mieszkania, żarcie i talony na urlopy, bo po co pracować? no jaki sens ma praca w tym chorym komuszym kraju? tu jest tak, że jak pracujesz to jesteś golony jak owca, masz być łysy, zero kasy, zero przyszłości, wszyscy tacy sami, tak w Korei Północnej, czekajcie jak wam Mateusz mundurki włoży takie same dla dobra wspólnego,
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    Precz z katokomuną(2022-01-26)
  • Ewidentnie coś nie gra w wydziale komunikacji. .. Starych pracowników gdzieś wywiało, nowych twarzy coraz więcej. Co chwila rotacje, widać że organizacja pracy szwankuje. Czytając komentarze wniosek nasuwa się jeden - ryba psuje się od głowy. .. Może czas na zmianę kierownictwa?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    17
    1
    Arletta(2022-01-26)
  • Urzędnicy dla ludzi, a nie ludzie dla urzędników, wbijcie to sobie do głowy!!!!!
  • Ściemniacze je. .. .. I. .. ..
  • @Mjr.Tom - Ja zwolniłabym wszystkich!
  • Elbląg i Komunikacja odwieczny problem. Trzy okienka czynne, rozumiem że pandemia epidemia ale w takich sytuacjach trzeba skierować do obsługi dodatkowe osoby. KIerownik w tej sytuacji sobie ewidentnie nie radzi, zarządzanie leży, podejście do petenta leży, może zamiast sekretarkę na kolanach trzymać sam na okienko usiądzie i strudzonych petentów obsłuży. .. .
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    13
    0
    Strudzony petent(2022-01-26)
  • biedronki też powinny pracować zdalnie, kosmetyczki i fryzjerki też, a może wprowadzić dwie zmiany, tak aby urzędnicy mijalli się w pokojach i co za problem, jedna zmiana 6:00 - 13:00 a, druga 13:00 do 20:00 w taki sposób urząd będzie dostępny dla mieszkańców tak jak kasjerka w biedronce i frzyzjerka z kosmetyczką, no bo co niby urzędnik zrobi zdalnie w domu? Przyjmie w nim petenta, wystawi dowód osobisty, czy pozwolenie na budowę???
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    13
    0
    to sie nie spodoba(2022-01-26)
Reklama