UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Ostatnio Niemcy robili badania i wyszło im, że stary diesel jest bardziej ekologiczny od nowego, a maly silnik benzynowy od elektrycznego, nowe samochody mają żywotność ok 10 lat są zrobione ze słabszej jakości materiałów jak te stare, ile trzeba zużyć ennergii i wydzielić co2, zeby zbudować baterię samochodu elektrycznego, a ile kosztują naprawy częstsze silników wysilonych o małej pojemności, jaki jest sens budowania filtrów dpf, które przy jezdzie miejskiej się zapychaja i trzeba jechać na drogę ekspresowa i wypalać tam sądzę przez 40 minut ile kosztuje produkcja i dostarczanie i konfekcjonowanie adblue i ile kosztuje produkcja dpf i wydobycie metali do produkji dpf i instalacji adBlue albo SCR?
  • Co za bzdury. Chyba za dużo wziewow z rury. Może to badania Koreańczyków Północnych?
  • Tak oczywiście. Stary, z mechaniczną pompą, zasilany biodieslem. Wszystkie zasilane pompą elektryczną, po przejechaniu kilkuset tysięcy kilometrów trują ma na potęgę.
Reklama