UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
  • Co ten ktoś tu proponuje - port Elbląg 20 km od Elbląg ? A morze port Elbląg zrobić w Kaliningradzie ? A jeszcze niech wyjdzie z takim POmyslem że POtrafi te wycięte drzewa POwsadzać z POwrotem.
  • Jak nie uwzględnia, jak tor ma być. Kontenerowiec nie musi tu przypływać wystarczą nieduże statki i barki morskie po zboże i konstrukcje stalowe. Do tego ruch pasażerski i jachty. Trójmiasto jest przeciwne przekopowi, bo u nich za taki 9 metrowy jacht za postój w marinach trzeba zapłacić od 40- do nawet ponad 60zł/dobę a w Elblągu 15 zł- to kilkukrotna różnica i dlatego po przekopie będą musieli albo obniżyć ceny w Trójmieście, albo wiele jachtów przypłynie do Elbląga na zimowanie. Za miesiąc zimowania takiego jachtu w Elblągu to 200 zł, a w Trójmieście to nawet 400-600 zł, więc jak ktoś przypłynie do Elbląga to przez 3-4 mc-e zaoszczędzi nawet od 800 do 1600 zł na jachcie 9 metrowym,a jak ma więcej metrów, to oszczędności robią się jeszcze większe.
  • Coś mi się wydaje, że pomysł był na nową Grynię, ale Pan zapomniał zamalować legendy.
  • co ty piszesz pogłębić wszystkie te rzeki masz pojecie chyba coś ci sie sniło
  • już nie kombinujcie przekop jest już ustalony a jak Wcisło chce drugi i Targowica z POi to niech sobie wykopią za swoje pieniądze
  • Alternatywa dla przekopu. Czyli "Alternatywy 5".
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    2
    góralniskopienny(2019-10-03)
  • Mam takie pytanie odnośnie komentarza gdzie ty chcesz pogłębiać kanał elblaski? Przecież mowa jest o kierunku do zalewu wislanego a nie do Ostródy.
  • O ,,rozwoju" buhahhahahah xD Miasto w którym korki sa wyłącznie miedzy 15-17 , restauracje są puste, drogi dziurawe w każdym rejonie miasta, brak nawet bieżni lekkoatletycznej ( na Saperów to obiekt sporotowo- rekreacyjny ) , gdzie średnia placa to 2100 netto na rękę, a metr nowego mieszkania kosztuje tyle co Toruniu, Zabrzu czy innym cywilizowanym mieście. Port który ładuje,, łycha zboże w porcie albo wozi się koleją na rampe na mazurskiej, a potem ciężarówka do portu hahah
  • A teraz ten budują za Twoje ?
  • Na pewno o tym pomyśli gość który kupil jach za 300 000 euro xD buhahah no pewnie w Elblągu to wieczorem pozyje na marinie - wyjście do borysa, pochodzi po starówce szukając otwartej knajpi i zajdzie do Zabki na hot doga bo wszystko zamkniete , pinondz plynie do nas !
  • większość z was nie rozumie w ogóle problemu miasta i nie rozumie żeglugi wielkiej, piepszycie 3 po 3 większośc was w ogóle nie widziała kontenerowca czy masowca na oczy nie mówiąc już o fpso czy gazowcu, 99% z was ma wyobrażenie że to pływa i jest, elblag był portem od 1237 do 1945 dziś jest problem z dziurą w ziemi i z pogłebieniem toru i locją, w dawnych czasach kiedy nie było koparek kanał elbląski i jagieloński tzn krzyżacki był kopany ręcznie a w czasach gdy już były to kanał sueski to jest po prostu kwestia wyzwań a nie jakiegoś tam pierdu pierdu, gdyby to było wszystko z głową zrobione, kanał do 130m dł, szer 30m głebokość 7m gł. to było by super bo to mają zrobić to tak średnio dużo statków nie wejdzie i tyle a jakieś herezje typu port elblag w sztutowie to można włożyć między bajki o wielkiej lechi i reptilianach i ludziach z konstelacji vegi, jeśli się przestraszy podatkami i robieniem problemów przez służby itd armatorów i marynarzy to biznes sie nie obroni po prostu
  • po za tym powinien być port wewnętrzny czyli tam gdzie dziś jest + ciepła tak jak projektowali niemcy, i port zewnętrzny czyli rejon od kamienicy elbląskiej do portu w suchaczu, wycięte te szuwary, pogłebione, wybetonowane nadbrzeża, żurawie, magazyny, oficer ochrony portu i urządzeń portowych, mała jednostka wojskowa marynarki wojennej + straż graniczna, i to nie jest rezerwat zatoki elbląskiej, a z tego urobku piachu można by było usypać sztuczne wyspy z zatoczkami całą zieleniną itd w rejonie zalewu gdzie nogat wpada, dla tarła ryb, ptactwa itd
Reklama