UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
  • Bzdury i jeszcze raz bzdury. Tylko swobodna żegluga. Z krynicy morskiej do osady Piaski jest 10 km. Osada to zadupie gdzie wrony zawracają. te naście rodzin można wysiedlić do Krynicy i dalej. W ten sposób ma się 10 kilometrów cienkiego lądziku gdzie z 10 kilometrów jakie jest go granicy z Rosją to 5-6 można zlikwidować i uzyskać szeroki "pas wodny-cieśninę". I wtedy statki morskie mogą swobodnie wchodzić na zalew-zatokę. Wybudują "przekop" i po co Krynica i 10km lądziku do osady Piaski. teraz poza sezonem słabo wykorzystany teren a po "przekopie" jeszcze bardziej. Ale Polska widać nadal "ruską satelitą". Topienie pieniędzy to Polska specjalnośćnp. Elektrownia atomowa, a w samym Elblągu Most na modrzewinę i punkt Odpraw celnych w t. z. w porcie Elbląskim. I jak tu nie wierzyć, że Polacy to złodzieje. Tylko Piaski to była dobra lokalizacja, miała ponadto walor militarny jako szeroka przeszkoda wodna. Teraz mostki i wąska kiszka dla kajaków i jachtów nie zrobi z Elbląga portu handlowego dla t. z. w "ściany wschodniej". Ale mojego głosu nie chciano słuchać. Popierałem Piaski i nie zmieniam swojego zdania. Przekop szeroki na 5 km tylko w Piaskach.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    Agvarius(2019-10-04)
  • @Epizodem - no właśnie, bo trzeba zainwestować żeby były place i suwnice itd po za tym przecież nikt nie mówi że mają jakieś byki wchodzić i wiadome jest że statki pow. 130m nie wejdą ale gdyby robrze to rozegrać tak jak mówiłem wcześniej to by takie 130m weszły normalnie, są kontenerowce które mają 130m np kontenerowiec Żeglugi Gdańskiej Carina 122m i nie ma problemu, hajs się zgadza, biznes jest biznes, po za tym jest cała masa innych właśnie do 130m statków
  • To PO zrobi że będziesz mieć 20 lat do emerytury
  • Kolejna szosa na terenach rezerwatowych z wielkim ruchem spalin to już przesada "ekologiczna".
  • Epizodem co do fachowców, którzy naprawialiby uszkodzone kontenery to w Elblągu jest pełno, bo Elbląg przemysłem metalowym stoi, i to na bardzo zaawansowanym poziomie, a kontener nie ma żadnego zaawansowania technologicznego praktycznie, w tutejszych zakładach jest pełno gilotyn giętarek, maszyn CNC, automatów spawalniczych i konstruktorów, dla których naprawa kontenera to bułka z masłem. W Elblągu produkują przecież cysterny samochodowe, a co do suwnic to też jest do ich naprawy pełno fachowców, w samych zakładach GE tych suwnic jest kilkadziesiąt o różnym udźwigu w tym grubo ponad 100 ton. Faktem jest natomiast to, że w porcie nie ma suwnic do kontenerów i to nie będzie port kontenerowy, ale będą wózić to o czym pisałeś, plus do tego jakieś pasze, cukier, torf i kruszywo, odlewy i konstrukcje stalowe.
  • Tak to można w nieskonczoność bajdurzyc. Tak samo jak pewien deweloper tydzien temu. Powiedział że na miejscu cmentarza rosyjskiego wybudowałby spalarnie zwłok.
  • Strata pieniędzy! Bliżej maja do Gdańska i nikomu nie będzie opłacało sie tu wpływać. A jak Śluza puści w czasie sztormu to tez lipa dla Elbląga. Będzie mniej ryb w zalewie przez zmieszanie wody ze słoną. Po co to kopać jak i tak nikt do elblażkowa nie przypłynie .
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    1
    Jbpissss(2019-10-05)
Reklama