UWAGA!

----
Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Do Hero powinieneś chlopie mieszkać w buszu tam nic nie trzeba robic tylko dbać o swój żołądek takie jest twoje myślenie przemawia bez ciebie człowieku niewiedza takich ludzi jak ty mamy wielu nawet w rządzie dlatego to biedny kraj ludzi zacofanych twój tok rozumowania dawno zatrzymał się nie zgodziłbyś się nawet na postawienie tojki w parku to już taki typ ludzi na nie którzy głośno krzyczą a sami nic nie potrafją wyśmiewasz Pana KULASA to mądry człowiek i zrobiłby dużo dla tego miasta gdyby nie tacy ludzie jak ty jesteś żałosny w Polsce powodz własnie przez takich bałwanów pseudo ekologów którzy też nie dają budować wałów gdyby nie wojna te miasto kwitło by teraz aport i przekop mierzeji dawno by istniał i byłby prężnym osirodkiem na skalę światowa powtórzę raz jeszcze jesteś małym żałosnym człowieczkiem
  • Jakimś dziwnym trafem wszyscy uznali zabawę w port morski w Elblągu za nietrafioną inwestycję - a co z tymi którzy od początku mówili, że port morski i przekop to szwindel urzędasów. Co bubla teraz będzie nam wciskał Pan Wcisło ?. Ciekawi mnie jaką nagrodę otrzymają "twórcy" tego inwestycyjnego bubla - ja proponuję medal z kartofla złoty za tępienie logiki i promocję głupoty. Pozdrawiam.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    seniorek(2010-05-21)
  • Pana Jerzego K. uwazam za jednego z najbardziej uczciwych i kompetentnych (w sprawach Zatoki Elbląskiej i kilku innych) obywateli miasta Elblaga. Z wielkim bólem przeczytałem na info. elblag. o skazaniu pana Jerzego K. przez elblaskie sady na 120 godzin pracy społecznej za nazwanie na forum internetowym elbląskiego urzednika "złodziejem". Rzekomo pomówiony urzednik nazywa sie Jarosław Lango, w czasie pomówienia pelnił funkcje sekretarza miasta. Uczciwosci pana Jaroslawa Lango nie jestem w stanie ocenić. Uważam natomiast że uczciwość wymaga aby pan Henryk Słonina pełniacy funkcje Prezydenta Miasta wystąpił do sadu przeciwko gazecie Newswik za podawanie nieprawdziwych informacji o Porcie Morskim Elbląg.
  • Port w Elblągu istniał od wieków. I przeładowywał towary na które było zapotrzebowanie. Port wyposażony był w wiele nabrzeży, wiele bocznic kolejowych itp. Zaczynając od elektrociepłowni, przez elewator, harcerzy browar, stocznę po Zamech i przystań pasażerską. Miał jedną wadę. Nie należał do polityków i urzędników. A tego nie można było tolerować. I wydano miliony na plac parkingowy. Na jedyny w Polsce "Port Morski". Udowadnia to, że politycy mają dużo za dużo pieniędzy. A jest to tylko przekąska przed wielokrotnie kosztowniejszym kanałem na Bałtyk. Bo to nie przekop Mierzei, a wykopanie głębokiego i dłuuugiego kanału na płytkim rozlewisku. W oparciu o argumentację typu - wybudujmy przekop do portu morskiego w Łodzi, bo bez portu morskiego takie miasto nie może się rozwijać. Propozycje Pana Wcisło, to kolejne mżonki. A to co naprawdę trzeba zrobić, to: natychmiast wybudować centra higieniczne we wszystkich portach i przystaniach nadzalewowych, wybudować bezpieczną (osłonięcie od fal), nowoczesną marinę w Krynicy, pozwolić na wybudowanie przystani w innych portach (najlepiej prywatnych), wydobyć szambo z dna Zalewu i usypać z niego rozczłonkowaną wyspę umożliwiającą schronienie i postoje poza portami, zlikwidować plagi owadów, cofnąć eutrofizację.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    sceptyk(2010-05-22)
  • Jeszcze o pomyśle pana Wcisło. Rzeczywiście śródlądzie to skarb, może większy niż Zalew. Przeszkody typu Drewnica, czy Nowakowo, są wyolbrzymiane. Większym jest wąska brama na Kanale Jagielońskim. Drobnoustojom to nie przeszkadza. A nie liczmy tu na transatlantyki. Zresztą Drewnica wykazała, że polska myśl urzędniczo-inżynierska raczej wydaje pieniądze na pogarszanie warunków żeglugi niż poprawę. Bo to nie tylko kierunek mostu, ale również zwisanie mostu nad torem wodnym, zo powoduje, że przepływ jachtów z masztem jest niebezpieczny. Prawdziwe problemy dla tego rejonu żeglugi, to mosty w Gdańskiej Głowie i Przegalinie. O ile w o otwarcie pierwszego można się doprosić, to drugi, już kilkadziesiąt lat tymczasowo zamyka wyjście elbląskich jachtów na Bałtyk przez stabilny przekop w Górkach. Bo niestabilny też już jest wykopany w Mikoszewie. Tak naprawdę, to należy oczekiwać stopniowego bogacenia społeczeństwa i wzrostu zainteresowania tym sposobem spędzania wolnego czasu. Trzeba tylko zlikwidować przeszkody w prywatnym budowaniu zapleczy. Sprzedać grunty i uchwalić plany zagospodarowania ułatwiające budowy przystani i najróżniejszych zapleczy. Pomosty, biwaki, campingi, kąpieliska, plaże. Nie wiem tylko jak poradzić sobie z owadami. Dla wielu, dyskwalifikuje to nasze wody.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    sceptyk(2010-05-22)
  • Do fama. Jak widzisz powyzej są w naszym mieście ludzie kompetentni, potrafiący merytorycznie uzasadnic potrzebne inwestycje w rejonie Zalewu Wiślanego. Miejmy nadzieję, ze ekipa Donalda Tuska która stopniowo oczyszcza się z ludz skorumpowanych i oszołomow mających za nic publiczne pieniadze w najblizszych wyborach samorzadowych nie bedzie na listach wyborczych preferowac oderwanych od zycia wizjonerów obiecujacych kolejny termin przekształcenia Elbląga w wazny port morski. Ggyby choc częśc pieniedzy utopionych w Porcie Morskim przeznaczono na doprowadzenie do "europejskich standartów" odkrytego basenu przy ul. Kościuszki nasze życie w Elblągu było by zdrowsze, piękniejsze, bogatsze. Wpis "scepyka " napawa nadzieją.
  • To co sceptyk napisał to się nazywa „ Praca u podstaw, idea ofiarnej pracy gospodarczej i oświatowo-kulturalnej dla ludu jako podstawy narodu (stąd nazwa); spopularyzowana przez pisarzy i publicystów pozytywistycznych, najsilniej rozwijała się w latach 70.– 90.XIX w Królestwie Polskim. ” Elblągowi i regionowi nie trzeba wizjonerskich wizji. Wystarczy praca u podstaw. Każdy kandydat do samorządu powinien być przetestowany ze znajomości „ Lalki” na przykład. Czerwony
  • Ludzie, ale wy dziwni jesteście!; ) Jesteście przeciw portowi i przekopowi tak jakby te inwestycje miały Elblągowi zaszkodzić. To jest chore! Zrozumcie wreszcie, że jak nie wybudują przekopu to Elbląg i tak tej kasy nie dostanie!!! Port w Elblągu jak i drogi są budowane z funduszy UE, których nie można przeznaczać na inne cele niż wymienione w projekcie! Napiszcie, czego nie rozumiecie to wam wyjaśnię łopatologicznie!; )
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    przekop(2010-05-22)
  • Do komentarza powyżej: - Nie dość, że mamy specjalistów od marnotrawienia pieniędzy miejscowych podatników, to jeszcze potrafią marnotrawić pieniądze unijne. To faktycznie "zasługuje" na sztandarowe miejsce w gazetowym rankingu. Zasada jest taka, o czym wiemy wokół, że Unia dofinansowuje inwestycje, a nie finansuje je w całości, więc i własną kasę trzeba wydać, szkoda, że bez sensu. Uprawianie sztuki dla sztuki to demagogia i manipulowanie wyborcami, no - ale jeśli oni są na to podatni, to czemu nie?
  • fama ty peowska tubo, lepiej bierz łopatę i jedź wały kopać
  • Do przekop. 1). Koszt wykonania przekopu to dopiero połowa sukcesu. Ruch wody jest taki ze kazdego roku trzeba bedzie pogłebiac. Miałem okazje rozmawiac z Rosjanami (było to pod koniec 20 wieku) którzy poinformowali mnie ile kosztuje utrzymanie toru wodnego głebokosci 8,5 metra w ciesninie Pilawskiej. (Podali równiez ile oni ewentualnie by chcieli za pogłebianie naszego Przekopu co roku). 2). Pogłebiłem swoja wiedze historyczna. Wyszło mi, że tylko bardzo nieliczne statki dawnej "floty" elblaskiej wychodziły na Bałtyk, wiekszość z nich zatoneła własnie na Bałtyku w czasie niespodziewanej niewielkiej burzy. Elbląska "flota" istniała głownie na linii Elbląg - Królewiec
  • Do "Hero" nie kwestionuję kosztów pogłębiania bo będą. Zwróc jednak uwagę, że port w Szczecinie jest znacznie dalej od morza niż w Elblagu (zakładając, że przekop będzie) i na pewno koszty pogłebiania sa tam znacznie wieksze! Proszę o powazniejsze argumenty; )
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    przekop(2010-05-22)
Reklama