UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • 13,5 baniek zeby o 2 minuty jezdzic krocej do dworca. Do tego zabiora tramwaj 4 i 5z Krolewieckiej, wiec jak ktos pracuje w okolicach Stoczniowej to zostanie mu jazda przez Browarna. Ja za taki tramwaj dziekuje
  • @realista1 - Bo to jest ta zacheta zeby korzystac z komunikacj trawajowej w drodze do pracy w wydaniu obecnego prezydenta.
  • @goosc - W takim wypadku ja sie przerzucam wtedy na autobus. O to chodziło?
  • Ciekawe, czy Olsztyn pozwoli na taką "konkurencję" w ssaniu unijnych dopłat na transport ekologiczny. Prędzej tam wszystkie ulice pokryją nowymi liniami tramwajowymi (i wyremontują już te "stare" kilkuletnie), żeby wyssać 100% dotacji - tak jak to było od kilku lat;). .. ten świat jest chory, a system - do wymiany.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    0
    PolskiAnarchista(2017-04-07)
  • Mamy tak wspaniałą historię tramwajową, a tu tak idiotyczne decyzje ( związane oczywiście z kasą) doprowadzą, że po naszym mieście będą jeździły jakieś golasy. Golasy, które będą pośmiewiskiem na cały kraj i nie tylko. Kiedy zostanie rozliczony ten pseudo prezydent, który zadłużył nam miasto i chodzi po nim bezkarnie. Zwykły obywatel za jakiekolwiek wykroczenie zostałby ukarany, a w tym przypadku zero reakcji.
  • Znowu kolejna bzdura - najpierw władze TE zarzekają się, że z uwagi na specyfikę mieszkańców - wyłącznie 100% niskopodłogowe tramwaje wchodzą w grę, stąd niechęć do modernizacji Konstali 805Na (najlepiej złomować niż przebudować na Moderusy Beta o 30% niskiej podłogi) czy choćby niezłych M8C. Teraz przetarg wygląda na ustawkę pod konkretny model - chiński (wskazuje cena), ruski czy czeski (np. Vario LFR). Który? - szczęki opadną nam za miesiąc. Jeżeli w przekazie nie ma pomyłki, będą to (nieprodukowane obecnie w Polsce) tramwaje krótkie, tzw. jednobryłowe - czyli dokładnie wbrew tendencjom. Oby tylko dały radę podjechać 12-Lutego. ..
  • Jak to beda jakies jenbryłowe pierdki typu konserwa, gdzie pasazerowie beda scisnieci jak sardynki to ja gratuluje pomyslu, bo tym czyms jezdzic nie bedzoe nikt chcial. P. S. raczej wachanie pachy sasiada sie nie kalkuluje.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    klientZKMjeszcze(2017-04-07)
  • W PGR-że jeżdżą wozy trzy członowe, a u nas pojedyncze czyli ciąg dalszy degradowania naszego dumnego miasta i wystawianie na pośmiewisko przez nieodpowiedzialnych ludzi z magistratu. Jeżeli już to zdecydowanie korzystniej będzie zakupić M8C i je zmodernizować, a podatnicy będą mieli trochę luzu i wygody.
  • @PanSzyna - Zwracam honor. Na stronie GAiT podają inne informacje. ..
  • W Łodzi dogadali się z miastem Bochum i chcą kupić bardzo wygodne i nie stare bo z lat 92/94 niskopodłogowe wozy typu MGT6D. Wozy takie wycenione zostały na 100tyś euro czyli 450 tyś złotych. Czyli po modyfikacji i przestosowaniu na nasze warunki zamknęłyby się 600 tyś. zł. Rachunek prosty za pięć takich tramwai to 3 bańki, a reszta zostaje na torowisko Al. Grunwaldzkiej za dworcem i przebudowę zajezdni włącznie z myjką tramwajową. Wydając pieniądze podatników warto się czasami trzy razy zastanowić nad ich wydaniem.
  • A co powiesz na polskie Pesy ktore zalewaja niemcy-Drezno.jak tez ekspanje solarisa?tam tez kupuja samorzady.?
  • Oglądałem, widziałem te wozy MGT6D napraw piękne i duże, a na pewno wygodne. Właśnie takie powinny trafić do naszego miasta tak jak napisał poprzednik. Natomiast pojedyncze niech czekają na innych użytkowników w mniejszych ośrodkach.
Reklama