UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Jestem kierowcą autobusu i widzę kto jeździ, w większości mohery za darmo, młodych zero, więc z kąt mają mieć zyski
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    20
    3
    Kierowca autobusu(2020-11-24)
  • RobertKoliński Świat jak świat, ale moim zdaniem dyrektor, który mówi, że sobie nie radzi ze ściągalnością opłat i żąda jedynie podwyżek cen biletów, zamiast zaproponować poprawę jakości usług swojej firmy, to też coś nie bardzo teges; Pierwszym i podstawowym prawem transportu publicznego jest dostępność tegoż dla pasażera, co oznacza nie tylko sprawny tabor autobusowy i przemyślaną infrastrukturę oraz mądrze zaprojektowane linie, ale przede wszystkim rozkład jazdy dopasowany do potrzeb różnych grup pasażerów, zatem zwiększenie częstotliwości i regularności kursów. Zapewnienie takiego rozkładu - przewidywalnego, na którym można polegać i częstego - jest pierwszym małym krokiem człowieka do naprawy sytuacji w elbląskim transporcie publicznym i to od np. tego wydaje mi się powinien Pan Dyrektor zacząć rozmowę; Pomysł z płatnościami kartą w autobusowych biletomatach (hint!)jest bardzo dobry i sprawdzony (dla draki dodam, że m. in. w umiłowanym u nas Olsztynie:)Większe reformy też są niezbędne w elbląskim transporcie, ale to już bardziej złożony temat-rzeka; Hashtagi: #transport, #samorzad, #KolejNadzalewowa
  • Komunikacja miejska nie jest do zysków tylko dla mieszkańców. A przynajmniej powinna. Na Zachodzie widziałem linie które woziły powietrze i nie było problemu. Dzisiaj jechałem nabitym tramwajem między 10 a 11 tą. O to też się nie rozchodzi, zwłaszcza w pandemii.
  • @Kierowca autobusu - Słownik do ręki. Natychmiast!
  • @RobertKoliński - To się nierobie weź za robotę i zrób z tym porządek, a jak nie to się zamknij
  • Gdyby w Elblągu miała zaistnieć komunikacja miejska jako bezpłatna zbiorowa komunikacja, to w okrojonej formie. Spokojnie 2 linie tramwajowe obsłużyły by miasta; linia nr 1 Ogólna - Browarna - Saperów oraz linia nr 2 Ogólna - Płk. Dąbka - Druska. Z autobusowych linii (z drobnymi korektami tras)pozostałyby linia nr 6,7,8,11,16,17,20 oraz 31.Dodatkowo bilet przesiadkowy zamiast biletu jednorazowego spowodowałby większą mobilność pasażerów między liniami. I tak jak ktoś wspomniał wcześniej w komentarzu - bezpłatna komunikacja miejska generowałaby mniejsze straty niż w obecnej formie. Uważam, że warto rozważyć taką opcję.
  • panie bartnik sadzę, że bilet u kierowcy powinien kosztować 10,- zł, wtedy mało kto kupi a i reszty nie trzeba wydawać. NIeo to chodzi?
  • Jak ludzie którzy nie mają dzialalnosci mogliby umieć rządzić miastem?to nierealne. I naiwne myślenie. Wybierzcie zwykłych ludzi co prowadzą firmy i mają z czego żyć. a nie polityków.
  • Wybierzcie mnie więcej wiem o zarządzaniu. Znam się na dotacjach i kocham to zarośnięte i smutne miasto.
  • Hahaha to jeździj PKS i zkm
  • @RobertKoliński - A kto go wybrał i czemu?
  • Te znaki są proste!! Mój 7 letni syn zna większą część znaków drogowych, one nie są trudne!!! Dasz radę!!! Co do samej jazdy. .. Jak umiesz poruszać się po miescie jako pieszy, to będziesz umiał poruszać się po mieście autem :)Naprawdę warto zdać i nie czekać! Satysfakcja i wygoda ogromna, nie jesteś uzależniony od rozkładów jazdy PKS. .. większych zakupów nie trzeba tachac, na wakacje sobie pojedziesz gdzie chcesz. Same plusy.
Reklama