UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • mi przyszedl normalny rachunek w grudniu 200zł (wiekszy o 100zł niz zawsze) bo do niego doliczyli prognoze za grudzień. Dodatkowo dali rachunek przedplate za 80zł w styczniu i 80zł za luty. Slowem za 3 miesiace platne miesiac po miesiacu naliczyli mi 360zł. Zużycie mialem takie samo jak zawsze. Zawsze dostawalem dwa rachunki na laczna kwote ok 230zł i platne z miesieczna przerwa jeden po drugim. Ale zlodzieje, oszusci z energii tym razem okradli mnie na 130zł. Ilu jest takich jak ja ???? Podobno wielu
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    rzygam na energe zlodziejow(2011-01-31)
  • sa bardzo sprytni i nie licza sie z nikim sama doswiadczylam gdyz byla poza polska i gdy wrocilam za 24 zl potrafili mi wylonczyc prad bo zuzycia nie bylo a sam licznik przykro mi nie myslalam ze takie pieniadze uszczesliwia elektrownie a ze odbiorce zgnoja to juz niewazne licze na olsnienie pracownikow aby bylo smiesznie wrocilam w sobote i do poniedzialku musialam zyc bez pradu ((paranoja))) nie dziwilabym sie zeby byl to rachunek za zuzycie biora i tak od nas kupe forsy a klijenci z reklamacja wzbudzaja tylko smiech u nich im jest cieplo widno i ladna pensja pozdrawiam
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Mesio1(2011-01-31)
  • Do rzygam-masz racje u mnie to samo. .. Zuzycie mam to samo a 100zl wiecej do zaplaty. JEZU!!! gdzie ja zyje???!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Uszatek(2011-01-31)
  • Nie mam kasy po świętach na takie rachunki. Zapłacę jak zarobię. mam was w d. ..
  • hahahahaha. .. .. czytam i nie wierzę. .. .czy Wy wszyscy jesteście tak zacofani? do szkoły nie chodziliście? wystarczy 1 minuta z kalkulatorem i okazuje się że wszystko jest OK. Czy nie możecie zrozumieć że comiesięczne rachunki są dla Was wygodniejsze - jak było po staremu to narzekaliście że zbyt długi okres i za wysokie rachunki (co 2 miesiące). A tak wogóle to po co Wy tam przychodzicie. Przeciez wszystko można załatwić z domu! . .. .uśmiech i do przodu!!!!
  • Firma ENERGA, stale dbająca o najwyższy poziom satysfakcję swoich Klientów, zawsze stara się wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom. Dlatego w związku z zaistniałą sytuacją, mając na uwadze komfort naszych Klientów, pragnąc zminimalizowania czasu oczekiwania na rozpatrzenie zapytań i spraw, proponuje korzystanie – obok tradycyjnych Biur Obsługi Klienta – z alternatywnych kanałów komunikacji z pracownikami firmy. Do Państwa dyspozycji przekazujemy Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta, z którym można się skontaktować dzwoniąc pod numery: 801 363 742 (koszt połączenia za jeden impuls, niezależnie od czasu trwania rozmowy) lub 24 266 24 23 (koszt połączenia wg. cen operatora). Nasi konsultanci, od Poniedziałku do Piątku w godzinach 8.00-20.00 z przyjemnością pomogą Państwu rozwiązać każdy problem. Innym ułatwieniem, umożliwiającym Państwu szybki kontakt z firmą ENERGA, jest Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, dostępne 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę, pod adresem www. ebok. energa. pl.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    eBOK ENERGA(2011-02-03)
  • Jęsli komuś nie podoba się opłacac prognozy jest na to sposób. .. .cyt. Energa wprowadza nowe usługi. Teraz prąd opłacisz co do sekundy Spółka Energa proponuje klientom rozliczanie za energię elektryczną według rzeczywistych wskazań licznika. Rozliczenia Rzeczywiste to usługa umożliwiająca dokonywanie samodzielnego rozliczania zużywanej energii w oparciu o stany licznika podawane przez klienta. Będzie można to zrobić w dwojaki sposób: poprzez elektroniczne Biuro Obsługi Klienta oraz poprzez sieć Via Moje Rachunki. Internauci poprzez specjalną zakładkę w eBOK mogą raz w miesiącu podać stan licznika, dzięki czemu rozliczona zostanie faktycznie zużyta w danym okresie energia elektryczna. Na ekranie komputera prezentowany jest klientowi obraz elektronicznej faktury, którą można łatwo uregulować korzystając z bankowości internetowej. Ta forma rozliczeń jest dostępna bezpłatnie przez całą dobę. Wystarczy założyć konto na eBOK. .. . .. koniec cytatu. Nadmienię że najlepiej jest podać swego meila pracownikowi w Biurze Obsługi klienta, wtedy tak jak ja otrzymacie link aktywacyjny na meila który znacznie przyspieszy stworzenie konta na eboku. .. Usługa która zacytowałem powyżej ma ruszyć chyba najpóźniej w marcu. .. więc i na na te wielkie prognozy widać że jest sposób. .. tiaaa. .. tylko komu się chce logować w internecie, przecież lepiej jest narzekać i marudzić. ..
Reklama