Dziś (4.05) w Zakładzie Metalurgicznym Alstom Power zakończyło się 70 spotkanie Grupy Odlewów Staliwnych działających przy Komitecie Europejskich Odlewni Staliwa z siedzibą w Dusseldorfie.
W spotkaniu uczestniczyli przedstawiciele krajowych stowarzyszeń odlewni oraz delegaci wiodących odlewni staliwa z krajów Unii Europejskiej, Węgier, Czech oraz Polski. Jest to już druga konferencja organizowana przez elbląską odlewnię. Pierwsza odbyła się w 1992 r. Wyznaczenie na 70 spotkanie Zakładu Metalurgicznego Alstom Power było wyróżnieniem i uznaniem pozycji elbląskiej odlewni w europejskim odlewnictwie.
Celem spotkania było omówienie sytuacji i perspektyw rozwoju branży odlewniczej w Europie. Uczestnicy przedstawili informacje dotyczące sytuacji gospodarczej w poszczególnych krajach oraz wielkości i strukturę produkcji odlewów staliwnych. Grupa Odlewów Staliwnych jest najbardziej aktywnym zespołem Komitetu Europejskich Odlewni Staliwa. Spotkania jej członków odbywają się 2, 3 razy do roku i przyczyniają się do zacieśniania współpracy pomiędzy odlewniami.
- Przykładem wykorzystania nawiązanych w trakcie spotkań kontaktów jest wymiana doświadczeń zaproponowana przez elbląski Zakład Metalurgiczny konkurencyjnym odlewniom - informuje Beata Kuzak, specjalista ds. marketingu w Zakładzie Metalurgicznym Alstom Power. - Przedsięwzięcie to powiodło się do tego stopnia, że podjęte zostały decyzje o wzajemnych praktykach pracowników.
Celem spotkania było omówienie sytuacji i perspektyw rozwoju branży odlewniczej w Europie. Uczestnicy przedstawili informacje dotyczące sytuacji gospodarczej w poszczególnych krajach oraz wielkości i strukturę produkcji odlewów staliwnych. Grupa Odlewów Staliwnych jest najbardziej aktywnym zespołem Komitetu Europejskich Odlewni Staliwa. Spotkania jej członków odbywają się 2, 3 razy do roku i przyczyniają się do zacieśniania współpracy pomiędzy odlewniami.
- Przykładem wykorzystania nawiązanych w trakcie spotkań kontaktów jest wymiana doświadczeń zaproponowana przez elbląski Zakład Metalurgiczny konkurencyjnym odlewniom - informuje Beata Kuzak, specjalista ds. marketingu w Zakładzie Metalurgicznym Alstom Power. - Przedsięwzięcie to powiodło się do tego stopnia, że podjęte zostały decyzje o wzajemnych praktykach pracowników.
IG