Marka „Meble Wójcik” została wyróżniona jedną z czterech nagród dla wystawców podczas 38. jesiennej edycji Międzynarodowych Targów Meblowych w Ostródzie. Doceniono pomysł firmy na kampanię promocyjną stoiska, przyznając jej tytuł „Najlepszy Pomysł Marketingowy”.
Organizowane dwa razy w roku Międzynarodowe Targi Meblowe w Ostródzie to jedno z najważniejszych wydarzeń branży. Czterodniowa prezentacja obowiązujących trendów i możliwość spotkania największych autorytetów tego sektora to nie jedyne powody, dla których meblarze wysoko cenią te targi. Kolejnym akcentem uświetniającym wydarzenie są prestiżowe nagrody branżowe. Statuetki Demuth Expo Awards przyznawane są w czterech kategoriach: Najlepsze Stoisko, Przebój Designerski, Najlepszy Debiut Targowy oraz Najlepszy Pomysł Marketingowy. Wyróżnienie w tej ostatniej kategorii podczas 38. MTM otrzymała marka „Meble Wójcik”, która jest stałym wystawcą ostródzkich targów. Doceniono efektywność i spójność stosowanych narzędzi marketingowych marki.
Marka obecna jest na polskim rynku dopiero od trzech lat, a zdążyła już z sukcesem zbudować mocną sieć sprzedaży – ponad 200 sklepów partnerskich w całym kraju – i znaleźć wiernych fanów oryginalnego design marki.
„Meble Wójcik” podczas jesiennej edycji Międzynarodowych Targów Meblowych w Ostródzie zaproponowały eleganckie i stonowane kolorystycznie kolekcje. Królował również tekst „przyjemność meblowania”, który stał się nowym hasłem przewodnim marki.
Elbląski producent mebli szykuje się już do prezentacji podczas wiosennej edycji ostródzkich targów.
Marka obecna jest na polskim rynku dopiero od trzech lat, a zdążyła już z sukcesem zbudować mocną sieć sprzedaży – ponad 200 sklepów partnerskich w całym kraju – i znaleźć wiernych fanów oryginalnego design marki.
„Meble Wójcik” podczas jesiennej edycji Międzynarodowych Targów Meblowych w Ostródzie zaproponowały eleganckie i stonowane kolorystycznie kolekcje. Królował również tekst „przyjemność meblowania”, który stał się nowym hasłem przewodnim marki.
Elbląski producent mebli szykuje się już do prezentacji podczas wiosennej edycji ostródzkich targów.
Joanna Kossowska, Consulting & More