UWAGA!

Remont pętli na Ogólnej

 Elbląg, Remont pętli na Ogólnej
Fot. PS.

W najbliższą niedzielę 24 maja we wczesnych godzinach porannych będą wykonywane prace remontowe torowiska na wyjeździe z pętli tramwajowej przy ul.Ogólnej. Zobacz zmiany w rozkładzie jazdy.

Rano tramwaje numer 1, 3, 4 nie będą kursowały w następujących godzinach:
     Na linii 1
     - kurs o godz. 5.25, 6.15 z pętli Ogólna w kierunku Druskiej
     - kurs o godz. 5.36 z pętli Druska w kierunku Ogólnej.
     
     Na linii 3
     - kurs o godz. 5.16, 5.40, 6.28, 6.52 z pętli Ogólna w kierunku Saperów
      - kurs o godz. 5.57, 6.21 z pętli Saperów w kierunku Ogólnej.
     
     Na linii 4
     - kurs o godz. 5.12, 5.24, 5.48, 6.12, 6.36, 6.48 z pętli Ogólna w kierunku Druskiej
     - kurs o godz. 4.25, 5.09, 5.33, 5.57, 6.09 z pętli Druska w kierunku Ogólnej.
     
     Ponadto w sobotę 23 maja po godz. 22.10 tramwaje nie będą odjeżdżały z pętli Ogólna, a jadące w kierunku tej pętli będą zjeżdżały do zajezdni.
     
     - Pasażerów przepraszamy za zaistniałe utrudnienia i prosimy o korzystanie w tym czasie z komunikacji autobusowej – mówią przedstawiciele Zarządu Komunikacji Miejskiej w Elblągu.
Oprac. Anieze

Najnowsze artykuły w dziale Gospodarka

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Niedawno wybudowali, a juz remontuja? Gratulacje
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    PanMarcepan(2009-05-20)
  • Pan Marcepan to chyba dobrze ze remontuja. .. normalne dzialanie cos sie popsulo uszkodzilo lub ktos uszkodzil to sie remontuje. .. ale nie ty powiesz niedawno zrobili a juz remontuja, przemawia przez ciebie taki ten polski jad. ..
  • Do remontu jest łuk torowiska pomiędzy wyjazdem z przystanku przy Legionow, a Ogólną. Jacyś specjaliści z Radomia, postanowili łączyć tory na łuku i łuk ten pękł wkrótce po tym jak oddali ten odcinek. Z tego co pamiętam już dwa lata tramwaje kolebią się na tym zakręcie i niszczą zawieszenia oraz koła. Dziwię się, że tyle czasu musiało upłynąć do tego remontu. Wygląda na to, że albo motorniczy, albo zarząd ma w dupie stan torowisk i niszczenie naszego wspólnego mienia.
  • W ogóle to aż żal patrzeć na technologię budowy torowisk przez tą firmę z Radomia. Czemu te tramwaje wyją na tych łukach za każdym razem jak przez nie przejeżdzają? Czemu tramwaj trzęsie się na boki jak jedzie szybciej niż 40km/h? Ponoć w tych czasach tory kładzie się już zupełnie inaczej. Ale założę się, że byli najtańsci. Dziadostwo.
  • Mnie to nie dziwi w końcu w Radomiu tramwajów nie ma wiec nie wymagajmy cudów od firmy z tego miasta!; )
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    zgrywus;)(2009-05-20)
  • A gdzie był nadzór. Wystarczy spojrzeć na torowisko wzdłuż ulicy Ogólnej. Istne doły i pagórki. Tak nie powinien wyglądać tor wybudowany dwa lata temu. Dlaczego te tory nie są naprawiane w ramach gwarancji.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    tramwajarz(2009-05-20)
  • Nowe torowiska są budowanre dobrze, a to, że tramwaj trzęsie na boki jak jedzie szybko to wina rozstawu szyn, a nie stanu torowisk. Wozy 805N mają taką szerokość jak 105N, tylko że węższy rostaw kół wózka, to samo PESA - szerokość nieadekwatna co do rozstawu szyn. W Elblągu jest rozstaw szyn 1000mm, a w dużych polskich miastach 1450mm. Tak więc te nasze tramwaje to w porównaniu z dużymi miastami "kolejka miejska" :)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    motorniczy(2009-05-20)
  • Nie remont całej pętli, tylko chodzi o jeden spaw torów na zakręcie, nie o całą pętlę, tak jakby nie można było tego w nocy zrobić. ..
  • zj... robote na poczatku specjalnie by moc wrocic, zmodernizowac i t. d. w wiadomym celu by znowu "zarobic", identyczna sytuacja z mechanikami :/ niby naprawi cos ale inna rzecz uszkodzi albo wymieni na stara i po jakims czasie znowu jedziesz do warsztatu :/
  • jak jest na gwarancji to doopa tam zarobią
  • Kolejny raz wynika, że po wykonaniu prac( w tym przypadku położenie torowiska) ktoś po staropolsku otrzymał kopertę co mnie już wcale nie dziwi. Jest to pewne bo w innym przypadku nie dokonanoby odbioru. Co do treści poprzednika nie ma on racji bo miasto Łódź jest wielkim miastem, a tam również jeżdżą tramwaje o takim samy rozstawie osi jak u nas. Co do ścisłości miasta Bydgoszcz, Toruń czy Grudziądz są miastami powyżej 100-tu tysięcy i jest tam podobnie. Cała filozofia polega nie na szerokości osi lecz na właściwym i solidnym położeniu torowiska.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Albert S.(2009-05-20)
  • ŁÓDŹ: problem to słabe zasialnie trakcji. Jak jedzie tramwaj MPK a w tym czasie mijają się w innej częsci odcinka dwa tramwaje to napięcie spada grubo ponizej 300V. Wieczorem ośwetlenie praktycznie gaśnie (803N nie mają oświetelnia zasialnego z niskiego napięcia. .. szereg żarówek 127V zasilanych wprost z trakcji - w Nkach są/były żarówki 150V - pięć w szereg - tak pod typowe niemieckie zasialnie 750V). Z powodu niskiego napiecia w sprowadzonych GT8 - tych najdłuższych w Polsce - musieli założyć inne przetwornice - bowiem prawie na każdym odcinku nie były ładowane akumulatory. Wyłączne było ośiwetlenie - zostawiają tylko nieliczne awaryjne żarówki (samochodowe 24V). Łódź ma sporo starych podstacji budowanych pod standardy przedwojennych wagonów oraz wagonów typu N. W przypadku objazdów wyłączenia zasilania spowodowane przeciążeniem podstacji są normą. Jedynie na trasie ŁTR (Łódzki Tramwaj Regionalny) podstacje uzyskały nowe sekcje prostownikowe, przystosowane do napedów falownikowych z odzyskiwaniem energii podczas hamowania (Pesy, Cityrunnery, Eliny i Eniki). Reszta niestety pamięta standardy dla wagonów typu N.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    łódzkie zasilanie :)(2009-05-20)
Reklama