UWAGA!

Teraz ja - Zafoliowana infrastruktura – c.d.

 
Elbląg, Tak wygląda naprawiony wczoraj kabel.
Tak wygląda naprawiony wczoraj kabel.

Niedawno w Elbląskiej Gazecie Internetowej Portel.pl ukazał się tekst pt. „Zafoliowana infrastruktura” dotyczący częstych awarii telefonów w Suchaczu. Publikacja odniosła spodziewany, krótkotrwały skutek, bo już na drugi dzień fachowcy prowizorycznie usunęli awarię kabla ziemnego. Ale…

Radość abonentów okazała się przedwczesna, bo już po trzech godzinach funkcjonowania telefonów i Internetu wszystko wróciło do poprzedniego stanu! Wieczorem telefony na całej ulicy Wielmoży w Suchaczu znów nie działały. Jak na ironię, Orange poinformowała zainteresowanych za pośrednictwem SMS-a, że... uszkodzenie zostało usunięte.
       Oczywiście, należało znów podjąć kilkakrotną próbę ponownego zgłoszenia awarii za pośrednictwem specjalnego formularza na firmowej stronie Orange. Można było to zrobić tylko dzięki mobilnemu dostępowi do Internetu. Jeśli abonent nie posiada telefonu komórkowego, to zgłoszenia awarii może dokonać tylko osobiście w najbliższym punkcie BOK Orange. Dokonując zgłoszenia za pośrednictwem użyczonego telefonu komórkowego, trzeba przejść przez długotrwałą i co za tym idzie, kosztowną procedurę.
       Takie standardy wydają się nie do przyjęcia i wymagają zdecydowanych działań
       usprawniających. Może zgłoszenie tego problemu do Urzędu Ochrony Konsumenta zakończy udrękę abonentów Organge?
      
Sylwester M. Jarkiewicz
      
Autor Teraz Ja
Liczba publikacji: 5
W tym miesiącu: 0
Ocena Głosów Komentarzy
6.0 3 4

A moim zdaniem...
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
A moim zdaniem...
Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem...
  • Partacze jakich mało. Przede wszystkim kabel powinien leżeć w kanalizacji, a nie w ziemi. I co z tego, że to jest inwestycja? Z inwestycji zazwyczaj są pieniądze. To się nie nadaje na reklamacje. To się nadaje do UKE i niech wystawią Orange świadectwo jakości świadczenia usług adekwatne do tej "instalacji" teletechnicznej.
  • Zauważyliście te butelki po "orenżadzie" - ciekawe ile wypili zanim tam dojechali. PS. kable ziemne nie muszą leżeć w studzienkach.
  • Przy takim rozcięciu studnia i mufa obowiązkowo.
  • Wsadzic goscia za #
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    Czytelnik_MOBI_28421(2013-09-19)
Reklama