UWAGA!

Dla bibliotekarzy

Jutro o godz. 8.30 w Bibliotece Przedsiębiorczości mieszczącej się przy ul. Św. Ducha rozpocznie się spotkanie pn. "Komunikacja interpersonalna i obsługa czytelnika".

Celem wykładu, który poprowadzi Violetta Knitter-Trzcińska, kierownik Zespołu Współpracy z Klientem Detalicznym w BGŻ S.A., jest przekazanie wiedzy z zakresu komunikacji interpersonalnej i poprawy jakości usług. Spotkanie kierowane jest do elbląskich bibliotekarzy.
A
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
A moim zdaniem...

Przeczytaj też co działo się w Elblągu wcześniej

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
NOWOŚĆ! Dział "A moim zdaniem" obsługuje hashtagi.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem...
  • "poprawy jakości usług ... elbląskich bibliotekarzy"???
  • ...czyle, że co ? - jak wypożyczyć booka ????
  • Co wy macie do elblaskich bibliotekarzy? ;/ Cos wm nie pasi, to sie w ogole nie odzywajcie !!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Juliczka(2005-06-01)
  • oooo Juliczka nie denerwuj sie tak ;)
  • Niestety na jakość usług wpływa zapewnienie zasobów potrzebnych do realizacji usług. Tak, by się lepiej pracowało i było co wypożyczać. A że do bibliotek, a zwłaszcza filii przychodzą często ludzie nie po ksiąąkę, a po to żeby po prostu pogadać - wiadomo nie od dziś i bibliotekarze świetnie sobie z tym radzą i nie potrzebują żadnych interpersonalnych szkoleń. No, chyba po to, żeby nie wpaść w depresję przy tak marnym finansowaniu instytucji kultury przez władze miasta i ministerstwo.
Reklama