UWAGA!

Symetria case study

Weź udział w konkursie „Symetria case study”! Zaprojektuj kreację, landing page lub kampanię reklamową i wygraj dwumiesięczny płatny staż w poznańskiej agencji Symetria.

Symetria specjalizuje się w e-marketingu, doradztwie e-biznes, projektowaniu serwisów www i badaniach użyteczności, a wśród jej klientów znajdują się m.in. Kamis, Link4, Triada, TVP, GW PWN i inni.
     Konkurs przeznaczony jest dla studentów 3, 4 i 5 roku lub absolwentów wszystkich kierunków. Należy rozwiązać jedno z trzech zadań z zakresu e-marketingu:
     Zadanie 1: stworzenie internetowej kreacji reklamowej,
     Zadanie 2: projekt landing page,
     Zadanie 3: projekt harmonogramu działań marketingowych z budżetem 100 000 zł.
     Cel to zwiększenie sprzedaży sklepu internetowego z porcelaną.
     W terminie od 13 marca do 3 kwietnia należy nadesłać zgłoszenie, zawierające wypełniony formularz, odpowiedź na jedno z trzech zadań oraz CV. Trzech finalistów weźmie udział w assessment centre, którego zwycięzca wygra dwumiesięczny płatny staż w dziale e-marketingu agencji Symetria. Dla autorów najlepszych pomysłów przewidziano także nagrody książkowe i dyplomy. Jak zapewnia organizator, „na stażu w Symetrii nigdy nie dotkniesz kserokopiarki, a kawę będziesz parzyć tylko sobie. W dziale e-marketingu pod okiem menadżerów projektu zmierzysz się z prawdziwymi zadaniami współpracując przy projektach marketingowych oraz badaniach użyteczności.”
     Zadania konkursowe, formularz zgłoszeniowy, opis konkursu i jego regulamin znajdziesz na stronie www.symetria.pl .
MB
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
A moim zdaniem...

Przeczytaj też co działo się w Elblągu wcześniej

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
NOWOŚĆ! Dział "A moim zdaniem" obsługuje hashtagi.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem...
Reklama