UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Człowiek nie korek...

Elbląg, Człowiek nie korek...

„Człowiek nie korek. Po alkoholu tonie”, „Najpierw woda, potem alkohol. Odwrotnie w tej historii nie ma życia” - pod takimi hasłami rusza dziś (19 czerwca) wojewódzka kampania społeczna dotycząca bezpieczeństwa nad wodą.

Policyjne statystyki województwa warmińsko-mazurskiego pokazują, że w ciągu ostatnich dwóch lat przyczyną 47 utonięć był właśnie alkohol. Od maja tego roku do tych statystyk doszło pięć kolejnych przypadków, dlatego Komendant Wojewódzki Policji w Olsztynie, wojewoda warmińsko-mazurski i prezydent Olsztyna rozpoczynający się właśnie sezon leni inaugurują kampanią społeczną „Życie”.
     - Na projekt składają się między innymi plakat i spot reklamowy - mówi Jakub Sawicki z zespołu prasowego elbląskiej policji. - Spot emitowany będzie w ogólnopolskich i regionalnych stacjach telewizyjnych. Przygotowany i wyprodukowany został przez profesjonalną agencję reklamową. Aktorami spotu są uczniowie olsztyńskich szkół. Plakat zostanie rozprowadzony na terenie naszego województwa. Umieszczony zostanie m.in. w szkołach, budynkach administracji samorządowej i służb ratowniczych, kościołach, autobusach, a przede wszystkim w miejscach związanych z wypoczynkiem nad wodą. Dla młodych ludzi przygotowano również koszulki z logo kampanii.
     W ostatnim tygodniu przed wakacjami szkoły na Warmii i Mazurach odwiedzą policjanci. Wykorzystując film i plakat tłumaczyć będą młodym ludziom, jak bezpiecznie spędzić wakacje.
     Koszt całej kampanii to koszt wyprodukowania 500 koszulek. Spot i plakat powstały bezpłatnie.
A
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
A moim zdaniem...
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
Reklama