Prezydent Elbląga Henryk Słonina, mając na względzie zdrowie elblążan, umożliwił uzyskanie dotacji na usuwanie stosowanych w budownictwie mieszkaniowym wyrobów zawierających azbest.
Aby móc ubiegać się o fundusze przeznaczone na usuwanie azbestu należy wypełnić wniosek, a następnie złożyć go w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w pokoju nr 100 w godzinach 7.30-15.30 bądź przesłać na adres e-mail: ros@umelblag.pl, wgkios@umelblag.pl, umelblag@umelblag.pl.
Środki przeznaczone na usuwanie wyrobów zawierających azbest pochodzą z Gminnego/Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Z przeprowadzonej inwentaryzacji wynika, że na terenie Elbląga znajduje się 555 ton wyrobów zawierających szkodliwy dla zdrowia minerał w tym:
- 379 ton w obiektach mieszkalnych
- 14 ton w budynkach użyteczności publicznej
- 80 ton w budynkach gospodarczych
- 68 ton w obiektach na terenie Rodzinnych Ogrodów Działkowych
- 13,57 ton w obiektach Spółdzielni Mieszkaniowych.
Mówi rzecznik prasowy Prezydenta Elbląga Piotr Rzepczyński:
Środki przeznaczone na usuwanie wyrobów zawierających azbest pochodzą z Gminnego/Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Z przeprowadzonej inwentaryzacji wynika, że na terenie Elbląga znajduje się 555 ton wyrobów zawierających szkodliwy dla zdrowia minerał w tym:
- 379 ton w obiektach mieszkalnych
- 14 ton w budynkach użyteczności publicznej
- 80 ton w budynkach gospodarczych
- 68 ton w obiektach na terenie Rodzinnych Ogrodów Działkowych
- 13,57 ton w obiektach Spółdzielni Mieszkaniowych.
Mówi rzecznik prasowy Prezydenta Elbląga Piotr Rzepczyński:
oprac. A