UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Jak dodzwonić się do ZUS

 
Elbląg, Jak dodzwonić się do ZUS
(fot. Michał Skroboszewski, archiwum portEl.pl)

- Po wielu próbach dodzwonienia się do elbląskiego ZUS udało mi się połączyć z panem portierem z recepcji. Powiedział mi, że mnie nie przełączy do konkretnego wydziału, bo i tak nikt nie odbierze telefonu. Zapytał, jaką mam sprawę i powiedział, by czekać na kontakt z ZUS. Rozumiem sytuację w kraju, ale chyba telefony to podstawowe narzędzie kontaktu w tych trudnych czasach? – napisała do nas Czytelniczka. Co na to ZUS?

Wiele osób próbuje skontaktować się z ZUS-em telefonicznie, dopytując na przykład o sprawy związane z zasiłkami opiekuńczymi na czas pandemii czy szczegóły związane z pomocą w ramach tzw. tarczy antykryzysowej. Nasza Czytelniczka próbowała dodzwonić się do elbląskiego ZUS, ale nic nie wskórała.

- Po wielu próbach udało się dodzwonić. Odebrał pan portier z recepcji w ZUS-ie na Teatralnej. Na prośbę o połączenie z konkretnym wydziałem odpowiedział, że nie połączy, gdyż i tak nikt nie odbierze telefonu. Po czym zapytał, jaką mam sprawę i powiedział, aby czekać na kontakt z ZUS-u.

Rozumiem sytuację, jaka panuje w kraju, ale telefony to chyba podstawowe narządzie kontaktu w dzisiejszych, trudnych czasach. Wyjaśnijcie, bardzo proszę, czemu pracownicy ZUS nie odbierają telefonów, podczas gdy kilka tygodni temu z powodu jakiejś drobnej sprawy ZUS dobijał się do mnie przez kilka dni – napisała do nas Czytelniczka.

- Obsługa telefoniczna odbywa się poprzez Centrum Obsługi telefonicznej. Obecnie w całej Polsce notujemy bardzo duży wzrost połączeń. Wychodząc naprzeciw i dbając jak tylko możemy o ułatwienie kontaktu naszym klientom, uruchomiliśmy dodatkowych kilkanaście infolinii. Staramy się obsłużyć jak największą ilość klientów – informuje Anna Ilukiewicz, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa warmińsko-mazurskiego. - Dłuższy czas oczekiwania na połączenie z naszym pracownikiem wynika z bardzo dużej ilości osób, która do nas dzwoni. Osoby, które pracują zdalnie wykonują inne czynności, niezbędne do zapewnienia terminowości realizacji naszych zadań. Za wszelkie niedogodności przepraszamy. Pragnę zapewnić, że cały czas staramy się poprawić kontakt z nami w obecnej, bardzo trudnej dla nas wszystkich sytuacji – dodała pani rzecznik.

 

Jak dodzwonić się do ZUS? Sprawdź tutaj

 

 

RG
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
A moim zdaniem...
Reklama