UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • jaki prezydent-taka i reszta. Aż wstyd
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    kenarf(2020-07-09)
  • Proponuję zrobić tak jak w moim urzędzie w którym pracuje. Troche bardziej frontem do klienta. Mianowicie: * jedno okienko do rejetracji tylko i wyłącznie pojazdów krajowych * jedno okienko do wymian DR i odbioru dowodów stalych Na reszte spraw typu zgłoszenie zbycia/nabycia, rejstracja pojazdow zagranicznych, podania itp. jest wystawiona skrzynka podawcza do której petenci wrzucają dokumenty w kopertach z numerami telefonu. Dokumenty przygotowujemy na nastepny dzien do odbioru. Nie ma kolejek, ale każda sprawa jest załatwiona. Klienci rownież są zadowoleni ze sprawnej obsługi. Na słuchawkach pracują dwie osoby, które sprawnie obsługują telefon, informują o sposobie funkcjonowania urzędu, zapisują na liste do rejestracji krajowych podjazdów, oraz udzielają informacji o dokumentach jakie sa potrzebne do załatwienia danej sprawy. Władzom proponuje przemysleć, bo po otworzeniu urzędów pracownicy się nie wyrobią z obsługą. Teraz jest fajnie, ale to chwilowe :) Pozdrawiam Hashtagi: #Anes
  • Chyba powinno być napisane W Starostwie ?
Reklama