[ X ]
Nie ma wolnej prasy bez finansowego wsparcia reklamodawców. Wszystko co publikujemy poniżej dostajesz w zamian za oglądanie banerów.To chyba nie jest wygórowana cena? Może wyłącz więc AdBlocka?

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Jak to się robi na Facebooku?

 
Elbląg, Jak to się robi na Facebooku?

Nie bez przyczyny mówi się, że jeśli kogoś nie ma na Facebooku - prawdopodobnie nie istnieje. Profil firmowy na Facebooku czy Instagramie to wizytówka Twojej firmy. Odpowiednio prowadzony profil w mediach społecznościowych kreuje nasz wizerunek. W czwartek, 19 września o godz. 17.30 przy ul. Zaciesze 12 odbędzie się bezpłatne spotkanie pn. Social media, czyli jak to się robi na Facebooku.

Prelegentka:

Marta Apanowicz - od 20 lat związana z reklamą i marketingiem. Zaczynała jako hostessa w supermarkecie, co otworzyło furtkę, by dalej zostać organizatorem pokazów mody, eventów i promocji. W tym samym czasie nadeszła era internetu, która otworzyła kolejne drzwi - serwis społecznościowy Fotka.pl. To właśnie tam uczyła się wykorzystywać social media do promocji i reklamy produktów, usług i firm w internecie. Dziś "social ninja" - specjalistka od Facebooka. Właścicielka firmy Socialmete, która zajmuje się promocją lokalnych przedsiębiorstw w social mediach. Prywatnie mama, żona i biegaczka. Marta jest założycielką grupy "Oddam Obiad Elbląg", o której w ostatnim czasie zrobiło się dość głośno nie tylko na łamach lokalnych gazet, ale również w Telewizji Polskiej i znanych miesięcznikach. To jeden z fenomenów, którym sama jest zaskoczona.

Agenda

- 17:30 - 17:45- gra networkingowa

- 17:45 - 18:45- prelekcja

- 18:45 - 19:00- przerwa

- 19:00 - 19:15- konkurs z wręczeniem nagrody od prelegenta

- 19:15 - 19:45- pytania do prelegenta

- 19:45 - 20:00- networking i zakończenie

inf. nadesłana
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
A moim zdaniem...
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Nie istnieję?? A jednak piszę ten komentarz :)
  • Byłam i zdecydowanie dowiedziałam się dużo ciekawych rzeczy, chociaż dla mnie social media i Fb to wciąż trochę czarna magia. Na szczęście moją prawą ręką jest agencja deili. pl - bez nich nie miałabym tak super wyników w sprzedaży butów. ;) Chociaż warto też samemu kształcić się w tym temacie
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Janiczka(2019-09-25)
Reklama