Od wielu lat korzystam z przychodni, w której przyjmuje mój lekarz rodzinny. W ostatnim czasie również z innej, specjalistycznej. Rejestracja telefoniczna w tych miejscach jest bardzo utrudniona. Przeważnie, kiedy próbuję się dodzwonić, nikt nie odbiera telefonu lub linia jest zajęta.
Często dodzwonienie się do tych dwóch przychodni jest problematyczne. Podejrzewam, ze podobnie jest w innych przychodniach w Elblągu. Doskonale rozumiem ogrom pracy pań pielęgniarek, które również muszą zajmować się rejestracją pacjentów. Dobrze wiem, że zdarzają się nagłe sytuacje, w których telefon schodzi na drugi plan. Jednak równie często zdarzają się nagłe sytuacje po drugiej stronie słuchawki. Co ciekawe, w niektórych przychodniach w naszym mieście rejestracja telefoniczna obowiązuje jedynie w określonych godzinach. Próbując dodzwonić się w tym czasie, nierzadko odnoszę wrażenie, że telefon jest ignorowany. Może warto pokusić się o zatrudnianie osób, których zakres obowiązków obejmowałby wyłącznie umawianie na wizyty?
Pacjenci są fundamentem tych placówek. Przychodnie istnieją przecież z myślą o nich. Chyba nikt nie chce być frustrowany brakiem zainteresowania ze strony personelu medycznego, któremu powierza dbałość o swoje zdrowie. Nie oszukujmy się, nasza satysfakcja buduje takie miejsca. Poza tym to nasz przywilej, który mamy z góry "opłacony", w postaci składek zdrowotnych. Rozwiązanie tego problemu skutkowałoby zadowoleniem zainteresowanych, a co za tym idzie, renomą placówki.
Pacjenci są fundamentem tych placówek. Przychodnie istnieją przecież z myślą o nich. Chyba nikt nie chce być frustrowany brakiem zainteresowania ze strony personelu medycznego, któremu powierza dbałość o swoje zdrowie. Nie oszukujmy się, nasza satysfakcja buduje takie miejsca. Poza tym to nasz przywilej, który mamy z góry "opłacony", w postaci składek zdrowotnych. Rozwiązanie tego problemu skutkowałoby zadowoleniem zainteresowanych, a co za tym idzie, renomą placówki.