UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Pan Sławek wziął pod uwagę kilkanaście kilometrów ścieżek rowerowych wybudowanych na Modrzewinie więc matematycznie wyszło mu " na niezłym poziomie". O ile mnie pamięć nie myli ekipa pana S. była nawet nagradzana za budowę dużej ilości ścieżek rowerowych tyle że nie w ciągu ulicy a w ciągu roku. Ja po odbyciu kilku podróży rowerem z Zawady na Stare Miasto Po Rewitalizacji znienawidziłem rower, Elbląg i cyklistów - tu nie da się żyć po europejsku !!!! Hero.
  • Turban, nie wprowadzaj ludzi w błąd, ewidentnie jesteś malkontentem i do tego nie potrafisz odczytywać znaki drogowe - przy szosie ul. Fromborska widnieje znak koniec ścieżki rowerowej a nie jak piszesz zakaz jazdy rowerem - TO CHYBA JEST ZASADNICZA RÓŻNICA?
  • kolego Dg przypuszczam ze nie masz nawet karty woźnicy a juz napewno nie posiadasz karty rowerowej. Na ul fromborskiej od skrzyzowania z ogolna az do konca chodnika przed zajazdem wisza znaki zakazu jazdy rowerem, wisza one przy kazdej drodze podporzadkowanej i osiedlowych wyjazdach. Idz i zobacz, podpowiem ci ze jest to okragly znak z czerwona obwodka i rowerzysta w srodku. co rowerzysci dostaja wzamian? a no chopdnik w katastrofalnym stanie szczegolnie na odcinku ogolna-okrezna. Sa w elblagu tacy co mowia ze to jest droga dla rowerow, bez komentarza. Malkontent? a kto to taki? ktos kto nie uznaje tandety, fuszerki i wmawiania ludziom kocopolow ze czarne jest biale?
  • Chciałbym kiedyś zobaczyc taki widok w Elblagu na skrzyżowaniu k. Feniksa jak na tym zdjęciu.
  • Rowerem trzeba gdzieś jeździć. Szlaki rowerowe powinny mieć charakter przygodowy, bezpieczny, umożliwiający kontakt z przyrodą i rolnictwem, zapewniać widoki oraz uprawianie turystyki rowerowej w odpowiednim zdrowym klimacie. W obszarach rolniczych warunki te spełniane są w strefach brzegowych lasów i zadrzewień śródpolnych, w strefach brzegowych rzek i jezior oraz na koronach i w podnóżach skarp i stoków i właśnie w tych strefach proponuje się głównie projektowanie tras rowerowych. W miarę możliwości trasy należy prowadzić po istniejących ścieżkach i drogach polnych, drogach lokalnych o małym nasileniu ruchu kołowego. Jeżeli zaistnieje konieczność czy potrzeba prowadzenia szlaków rowerowych wzdłuż dróg publicznych o średnim i dużym nasileniu ruchu samochodowego, należy je budować za rowami, od strony pól. System tras rowerowych powinien mieć połączenia ze szlakami turystyki samochodowej, kolejowej i wodnej w zorganizowanych miejscach w postaci parkingów, przystani, bazy noclegowej i żywieniowej.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    MiejscowyAborygen(2013-10-11)
  • Do budowy dróg należy stosować materiały naturalne, mineralne w miarę możliwości miejscowe. W większości wypadków wystarczy wyrównać nawierzchnie istniejących dróg polnych i zastosować odpowiednie nakładki mineralne np. na terenach o glebach gliniastych wystarczy dodać kruszywa w postaci pospółki czy drobnego żwiru, na terenach o glebach piaszczystych warstwę wierzchnią związać za pomocą mieszanki glinki z odpowiednimi kruszywami. Tak przygotowane drogi wymagają okresowej prostej konserwacji polegającej głównie na wyrównaniu i wałowaniu najczęściej po okresach zimowych lub po zakończeniu intensywnych prac polowych. Przy trasach należy odpowiednio urządzać miejsca postojowe i wypoczynku, schronienia w postaci zadaszeń i chat nawiązujących do charakteru architektury regionalnej, miejsca biwakowania i pola namiotowe. Urządzenia tego rodzaju powinny znajdować się w miejscach o wysokich walorach krajobrazowych, na terenach dostępnych, pozornych nieużytkach lub użytkach ekologicznych. W miarę potrzeby miejsca te można zaaranżować posadzeniem drzew, krzewów i założeniem odpornych upraw.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    MiejscowyAborygen(2013-10-11)
  • Baza noclegowa powinna być również organizowana w wybranych gospodarstwach, w postaci kwater, małych pensjonatów, często w połączeniu z agroturystyką. Konieczna jest, zatem dobra, widoczna i pełna informacja o tych urządzeniach, jak również o innych atrakcjach turystycznych, bazie noclegowej, miejscowościach, połączeniach z innymi szlakami turystycznymi w skali miejsca i regionu. Informacja w postaci głazów kamiennych, solidnych słupów i tablic z trwałymi napisami powinna być lokalizowana na skrzyżowaniach i rozjazdach oraz w miejscach postoju czy wypoczynku. Urządzenia chwilowego odpoczynku należy sytuować w atrakcyjnych miejscach, co ok. 5 km a główne punkty bazy noclegowo-żywieniowej w odległości nie większej niż 35 km. To kilka kanonów konstruowania koncepcji tras rowerowych, – dla których teren Naszej Pięknej Małej Ojczyzny jest wręcz wymarzony. Zobaczcie sami – zachęcam.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    MiejscowyAborygen(2013-10-11)
  • Są ścieżki rowerowe w Elblągu? Są! Więc nie marudzić proszę a jak się nie nadają do jazdy rowerem to zawsze można na tych ścieżkach prowadzić rower i już.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    1
    lancesilnoręki(2013-10-11)
  • Aborygen co ty pleciesz? pola łaki, rolnictwo, przygody, grynty naturalne? POwalilo ci sie cos! Tu chodzi o drogi rowerowe w miescie! Elblaskie drogi rowerowe to tandeta! One powinny byc z asfaltu lub zel betonu a nie z kostki. Wszystkie elblaskie drogi rowerowe maja zle wykonane krawezniki, albo sa za wysokie albo rozcharatane jakby po nich czolgi jezdzily. Autok czerniak to jakas kukła siejaca propagande sukcesu. Nie dajcie sie na to nabrac!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    płkrowerowy(2013-10-11)
  • miejscowy jełopku - doskonale wiem o co chodzi bo sam osobiście pokonałem wiele tysięcy kilometrów po drogach Europy, ale tej prawdziwej nie wyzwolonej przez kacapów
Reklama