UWAGA!

Młodziczki Truso w finale Pucharu Prezesa PZPS (siatkówka)

W Krzanowicach rozegrano turniej półfinałowy Międzywojewódzkich Mistrzostw Młodziczek o Puchar Prezesa Polskiego Związku Piłki Siatkowej. Drużyna elbląskiego MUKS Truso wywalczyła awans do finału turnieju.

Elblążanki prowadzone przez trenerkę Aleksandrę Pietrulewicz po zwycięstwach nad Pogonią Proszowice i MTS Kwidzyn i wygraniu jednego seta w ostatnim meczu z UKS Krzanowice, z drugiego miejsca awansowały do finału pucharu i są w ósemce najlepszych drużyn kraju w tej kategorii wiekowej. To piękny sukces dziewcząt z Elbląga w wieku 14-15 lat, dla których gra w siatkówką stała się pasją w wolnym od szkolnych obowiązków czasie.
     Drużyna grała w składzie: Paulina Laszuk (kapitan), Ewelina Frąszczak, Agata Mazur, Anna Andrzejuk, Izabela Wąsik, Natalia Bruzdewicz, Monika Tchórzewska, Martyna Gierszewska, Małgorzata Nowitowska, Adrianna Sosnowska, Marta Waszak, Katarzyna Tokarska i Agata Dorociak.
     W finale turnieju w grupie „A” zagrają: UKS Pogoń Proszowice, LKS Płomień Mońki, MUKS Dargfil Tomaszów Mazowiecki i MUKS Joker Świecie. W grupie „B” - MUKS Sparta Warszawa, KS Piast Szczecin, KS Pałac Bydgoszcz i MUKS Truso Elbląg. Dwie pierwsze drużyny z obu grup rozegrają finał „A”, mecze o miejsca 1-4 systemem „na krzyż”. Tym samym systemem rozegrany zostanie finał „B” o miejsca 5-8 dla drużyn, które zajmą 3-4 miejsca w grupach.
     Finały zaplanowano na 23-25 maja, ale nadal nie znane jest miejsce ich rozegrania.
Andrzej Minkiewicz - Telewizja Elbląska
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
A moim zdaniem...

Przeczytaj też co działo się w Elblągu wcześniej

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • fajnie brawo dziewczyny zdobywacie mp bez medalu nie wracac
  • laski z truso są naajlepsze one na boisku wymiatają nie maja sobie równych oby finały były w elblągu bo chętnie przyjde popatrzeć. .. ..
  • Moje, kochane dziewczynki. Slyszalem, ze niebedzie finałow w Elblągu, bo jest festyn unihokeja i wszystkie sale sa zajete, a szkoda bo bym zwołał naprawde duzo ludzi. Ale to jest juz sukces dla nas i dla was, ze doszliscie tak daleko. Z calego serca gratuluje i mysle, ze bez medalu niemacie sie co pokazywac; )
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Zachłanny-kibic(2008-05-02)
  • W Krzanowicach ludzie postawili na show. Były bębny, komentator, prezentacje, chiliderki itp -----Jak na taką range turnieju to bylo dosyc fajne; ) Mam nadzieje z finałow wyjedziemy z jakimkolwiek medalem(wszyscy liczymy na zloto). Trzymac mocno za nas kciuki. Zaraz mam terning wiec musze leciec ehhe PAPA
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    albuś(2008-05-02)
  • Brawo dziewczyny ! w finałach macie cieżką grupe, ale wierze że jeśli zagracie na swoim poziomie to nie będziecie miały sobie równych, powodzenia.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    aklslkad(2008-05-02)
  • Laseczki co z tego, ze ciezka grupa-napewno jak przeciwniczki zobaczyly, ze sa z wami w grupie to sie zalamaly-wiec czym mamy sie przejmowac?!Poprostu grac swoje to jestem pewna, ze zdobedziecie tam wysokie miejsce; )
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    kibicówka(2008-05-02)
  • Dziewczyny nawet nie wiecie jak My(wasi kibicie) sie cieszymy nawet z takiego sukcesu, ze doszliscie AŻ do finalu MP. Wierze, ze wiele litrow potu w tym sezonie wylało sie z niejednej z was, ale musicie jeszcze pocisnąc na treningach; ) Naprawde bedę mocno trzymal za was kciuki. Pisac smsy laseczki, bo z klubu pewnie nitk z wami niepojedzie. Nawet im sie tylka niebedzie chcialo ruszyc(ale tak to jzu bywa w naszym klubie TRUSO)
  • z tego co pamiętam z poprzednich publikacji o tej grupie, jest to zespół pracujący w niezbyt dobrych warunkach, biorąc pod uwagę jaką popularnością cieszy się w Polsce siatkówka, jeżeli one potrafią osiągać szczyty to wielkie brawa dla dziewczyn i ich trenerów, szanujmy to co mamy.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    sportowiec(2008-05-02)
  • Wszystkim serdecznie dziekujemy za gratulacje!Teraz niech nasi ukochani kibice trzymaja kciuki za finały. Chcialam tylko tak napisac, bo moze wkoncu ktos to zauwazy chociaz nieraz juz sie o tym duzo moiwlo i pisalo. Rozmawialysmy z dziewczynami czy z Krzanowic(gospodarze) czy na innych turniejach z dziewczynami ze Świecie czy innego klubu. I te laski mają naprawde bardzo, bardzo dobre warunki do pracy. Hale maja jaką chca-do wyboru do koloru i niewarzne dla klubu naszego jest to ze jestesmy w finale MP, a takie Krzanowice nie. .. Kiedy nasza Trenerka idzie PROSIC do klubu o jaką kolwiek wiekszą sale niz np. 2LO(bo tam trenujemy) to niebylo o czym gadac w klubie. Niewarzne, ze takie pilkarki reczne czy kto kolwiek inny ma!My jestesmy siatkarki i hali niedostaniemy. Wszystkich to wkurza. .. .doslownie wszystkich. Moze po tym komentarzu klub pokaaze jakas skruche i wyciagnie do nas reke! Pozdrawiam Aduś; *
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Aduś-Dana(2008-05-02)
  • dziewczyny oglądałem wasze mecze w Elblągu i myślę że jeżeli zagracie na maksimum waszych możliwości, to żaden rywal wam nie straszny tylko pamiętajcie że mecze nie kończą się na pierwszym secie
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    były siatkarz(2008-05-02)
  • Brawo!!!!! elbląska siatkówka górą. W ostatnich latach wyrastamy na potęgę. W Elblągu kiedyś była siatkówka kobiet na poziomie I ligi, a może by tak powrót do przeszłości
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    fan siatkówki(2008-05-02)
  • Drodzy kibice nie martwcie się że nie będziecie mogli oglądać tych dziewcząt w finałach. Zobaczymy je na Ogólnopolskiej Gimnazjadzie która odbędzie się w Elblągu w połowie czerwca. Większość tych dziewczyn uczy się w Gimnazjum nr 3 i zdobywając w tym roku mistrzostwo województwa wywalczyły sobie prawo udziału w Gimnazjadzie Ogólnopolskiej co prawda są one uczennicami klas II i I ale na pewno tanio skóry nie sprzedadzą.
Reklama