UWAGA!

Chętnych do promowania nie brakuje

 Elbląg, Promowana ma być wieża katedralna i plac z fontanną i grą miejską
Promowana ma być wieża katedralna i plac z fontanną i grą miejską (fot. WS)

Pięć firm chce promować plac z grą planszową umieszczoną na bruku, interaktywną tablicą informującą o historii Elbląga, ale przede wszystkim z fontanną, której pokazy już gromadzą rzesze mieszkańców i turystów. Chce również zachęcić do wdrapania się na 97-metrową wieżę katedralną, z której będzie można podziwiać panoramę okolicy. Magnesami, pocztówkami i filmem. Komisja przetargowa bada oferty, których ceny wahają się od niespełna 6,5 tys zł do ponad 26 tys. zł.

Miasto ogłosiło przetarg na promocję projektu pn. Rewitalizacja wieży katedry św. Mikołaja w Elblągu oraz terenu pomiędzy katedrą a ulicami: Mostową Wodną i Rybacką. Oferta obejmuje m.in. opracowanie logo, dwumiesięczną kampanię na internetowym serwisie społecznościowym, wykonanie 200 sztuk magnesów na lodówkę, a także 200 sztuk pocztówek, organizację spotkania i przygotowanie 2,5-minutowego filmu prezentujących wieżę katedralną oraz widok obiektów, które można dostrzec z wieży: zamek w Malborku, Krynica Morska, Wysoczyzna Elbląska, wiatraki w Sztumie, Jezioro Druzno.
       Pierwotny termin do składania ofert (4 sierpnia) został przedłużony o jeden dzień. Zgłosiło się pięć firm: Agencja telewizyjna Mediapol Adam Pazurkiewicz z Kłodawy k. Gorzowa Wielkopolskiego, Dialog Agencja PR Gumułka Spółka Komandytowa z Katowic, ALTHERMEDIA sp. z o.o. z Warszawy, BRANDFLOWER Tomasz Esden – Tempski z Ostródy oraz Agencja Reklamowa "CONTACT” z Elbląga. Komisja przetargowa bada oferty, których ceny wahają się od niespełna 6,5 tys zł do ponad 26 tys. zł. Bezpośrednio przed ich otwarciem zamawiający, (miasto) poinformował, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 41 tys. 390 zł.
      
A

Najnowsze artykuły w dziale Wiadomości

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Nie chcą promować, tylko wyrwać jak najwięcej naszej kasy.
  • i niech zgadne, wygra Contact?
  • Trzymam kciuki za Contact! Najlepsza elbląska firma! No i niech te pieniądze zostaną w Elblągu a nie w jakiejś Kłodawie!
  • porażka. przeznaczone 40 tysięcy, co po zapoznaniu się z dokumentacją, wydaje się nieco zawyżone ale ok- a wygra firma, która zaoferowała 6 tysięcy. .kryterium ceny jest śmiechu warte. .Potem film jak z wesela będzie i znów wstyd dla Elbląga.
  • pewnie przejdą specjaliści od najdroższych tablic podświetlanych ever
  • contact to dno. jakosc masakra wykonanie koszmarne. ale kontakty w ratuszy sa wiec wygraja. zakład ?! wiem bo tu pracuje. .. ehh
  • Wierzę ci. Też pracuję " w środowisku" i bardzo dokładnie przyglądam się temu kto wygra. .. .ciekawe czy odpowiednie instytucje się tym zainteresują. .. a może ktoś musi im pomóc. ..
  • Znów wyrzucone pieniądze, po co komu te filmiki, kogo nimi chcą zachęcić do zwiedzania Elbląga!
  • witaczy jak nie było tak nie ma
  • miasto jest bezczelnie rozrzutne dziura w budżecie miejskim jest dlatego tak ogromna, brak dobrego gospodarza.
  • Szkoda tylko, że fontanna znów nie działa.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    2
    bejbe_(2014-08-09)
  • Przepraszam bardzo, skoro są ogłaszane konkursy na promowanie to po co zatrudnione są osoby pracujące w UM na stanowisku zajmującym się promocją miasta ?!?!??! Zostaną zwolnieni ? Zapewne nie, a szkoda. .. A wracając do tematu, kwotę jaką miasto ma założoną na ten cel uważam za wysoce zawyżoną. Zapraszam do matematyki: 200 sztuk magnesów w produkcji nawet jakby były po 15 PLN (chociaż są tańsze) to daje kwotę 3 000,00 PLN, 200 pocztówek w produkcji po 1,5 PLN, daje kwotę 300,00 PLN (też zawyżona). Koszt kampanii internetowej trudno określić, bo nie wiadomo o jaki serwis internetowy, pewnie założą konto na Facebooku, czyli koszt praktycznie zerowy, zorganizowane spotkanie w sali czy to hotelu, czy jakiejś Elbląskiej Uczelni wyniesie ok 500,00 PLN, a film ile ? Panie Prezydencie nie za łatwo chciał Pan wydać ponad 40 000,00 PLN na reklamę ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    10
    2
    anonimek1(2014-08-09)
Reklama