Pięć firm chce promować plac z grą planszową umieszczoną na bruku, interaktywną tablicą informującą o historii Elbląga, ale przede wszystkim z fontanną, której pokazy już gromadzą rzesze mieszkańców i turystów. Chce również zachęcić do wdrapania się na 97-metrową wieżę katedralną, z której będzie można podziwiać panoramę okolicy. Magnesami, pocztówkami i filmem. Komisja przetargowa bada oferty, których ceny wahają się od niespełna 6,5 tys zł do ponad 26 tys. zł.
Miasto ogłosiło przetarg na promocję projektu pn. Rewitalizacja wieży katedry św. Mikołaja w Elblągu oraz terenu pomiędzy katedrą a ulicami: Mostową Wodną i Rybacką. Oferta obejmuje m.in. opracowanie logo, dwumiesięczną kampanię na internetowym serwisie społecznościowym, wykonanie 200 sztuk magnesów na lodówkę, a także 200 sztuk pocztówek, organizację spotkania i przygotowanie 2,5-minutowego filmu prezentujących wieżę katedralną oraz widok obiektów, które można dostrzec z wieży: zamek w Malborku, Krynica Morska, Wysoczyzna Elbląska, wiatraki w Sztumie, Jezioro Druzno.
Pierwotny termin do składania ofert (4 sierpnia) został przedłużony o jeden dzień. Zgłosiło się pięć firm: Agencja telewizyjna Mediapol Adam Pazurkiewicz z Kłodawy k. Gorzowa Wielkopolskiego, Dialog Agencja PR Gumułka Spółka Komandytowa z Katowic, ALTHERMEDIA sp. z o.o. z Warszawy, BRANDFLOWER Tomasz Esden – Tempski z Ostródy oraz Agencja Reklamowa "CONTACT” z Elbląga. Komisja przetargowa bada oferty, których ceny wahają się od niespełna 6,5 tys zł do ponad 26 tys. zł. Bezpośrednio przed ich otwarciem zamawiający, (miasto) poinformował, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 41 tys. 390 zł.
Pierwotny termin do składania ofert (4 sierpnia) został przedłużony o jeden dzień. Zgłosiło się pięć firm: Agencja telewizyjna Mediapol Adam Pazurkiewicz z Kłodawy k. Gorzowa Wielkopolskiego, Dialog Agencja PR Gumułka Spółka Komandytowa z Katowic, ALTHERMEDIA sp. z o.o. z Warszawy, BRANDFLOWER Tomasz Esden – Tempski z Ostródy oraz Agencja Reklamowa "CONTACT” z Elbląga. Komisja przetargowa bada oferty, których ceny wahają się od niespełna 6,5 tys zł do ponad 26 tys. zł. Bezpośrednio przed ich otwarciem zamawiający, (miasto) poinformował, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 41 tys. 390 zł.
A