UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Pytania do rządu: 1/ Co stoi na przeszkodzie, żeby minister Grubarczyk przekierował tysiące statków z Gdyni do portu samorządowego? Jeżeli obiecuje, że wyśle je do rządowego.2/ Co stoi na przeszkodzie, żeby rząd prowadził działalność przeładunkową na już swoich terenach? Elektrociepłowni, czy Elewatora. Gdzie już są bocznice kolejowe..3/ Czemu miasto, które ma ok.200 metrów nabrzeża, ma finansować drogę wodną do wszystkich? Dlaczego państwowa elektrociepłownia, czy np. państwowi harcerze, nie są zmuszani agitacją typu putinowskiego, do sfinansowania dwóch kilometrów toru wodnego.4/ Jeżeli w wyniku twardogłowia rządu (idiotyczne zasady i godziny pracy przekopu), podróż z Zatoki Gdańskiej do Elbląga trwa dłużej przekopem niż drogami śródlądowymi, nie można sfinansować wycieczki urzędników administracji morskiej na śluzy śródlądowe. Na nauki i wychowanie. Blisko są Przegalina i Gdańska Głowa. Ale lepiej na Guziankę. Niech się nauczą jak śluzy mogą funkcjonować, JEŻELI SIĘ CHCE.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    2
    entuzjasta(2023-06-03)
  • 5/ Jeżeli wykonywano gigantyczne prace ziemne i betonowe, nie znalazł się w rządzie jeden nie całkiem głupi człowiek, który by pół procenta tych prac nakierował na wykonanie zaplecza turystycznego? Jakiś port zabezpieczony przed falowaniem? Wykorzystanie odcinanych kawałków rzeki na przystanie dla małych łódek i kajaków? Stworzenie sieci przystani dla kajakarzy turystów i wędkarzy? Zrobienie toalet i zaplecza gastronomicznego na Pomniku Narodowej Suwerenności? Bo obecnie okolice Pomnika stają się Narodową Kloaką.6/ Czy rządowa administracja morska, przestanie psuć porty. Przebudowując je w sposób pogarszający zafalowanie. Czy główny port Zalewu (Krynica) będzie kiedyś chroniony przed zafalowaniem, które rozbiło stanowiska postojowe i dalej rozwala jachty i pomosty. A wystarczyło szalandy skierować na wybudowanie osłony, zamiast bez sensu sypać nikomu niepotrzebną górę na wyspie.6/ Kiedy administracja rządowa, do której należą wody Zalewu Wiślanego, zacznie myśleć nad udostępnieniem tych wód dla turystyki? Wymaga to czystych wód. Czyli zaczęcia prac nad ich oczyszczaniem.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    3
    entuzjasta(2023-06-03)
  • 7/ Jakie prace podjął rząd, żeby w Elblągu powstały zakłady wymagające ładunków masowych? Może sprowadzi fabrykę samochodów Tesli? Albo fabrykę baterii do samochodów elektrycznych? Albo fabrykę fabryk produkujących wodór? A może stocznię budującą okręty podwodne? Przecież pieniędzy rząd ma dosyć. Na przykład z opłat za CO2,które płaćmy w cenie wszystkiego. Intelektu taż z pewnością dostatek.8/ Czy rząd ma świadomość, że oficjalne dane o wykorzystaniu przekopu są świadomie zafałszowane. Jednostki raportowane jako używające przekop dla przeprawy, nie płyną gdzieś dalej, tylko po przepłynięciu nawracają i wycieczka wodna po Pomniku raportowana jest jak przeprawa skracająca drogę z Trójmiasta do Elbląga.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    3
    entuzjasta(2023-06-03)
  • Rozdzierania Polski ciąg dalszy. A w tle walka polityczna i kariery. A co z Polską.
  • Wolność słowa i prawo jednostki do wyboru: Nie ma wolności słowa bez swobody wypowiedzi mediów. W polskim prawie zagwarantowano wolność słowa najpierw w Małej Konstytucji z 1992 roku, a następnie w konstytucji z 1997 roku, gdzie zapewniono każdemu wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji. Zakazana jest również cenzura prewencyjna środków społecznego przekazu oraz koncesjonowanie prasy. Ustawę znoszącą cenzurę sejm uchwalił 1 lutego 1990 r. - - - - - W 1993 roku Polska stała się sygnatariuszem Europejskiej Konwencji o Ochronie Praw Człowieka i Podstawowych Wolności. Artykuł 10 Konwencji stanowi o prawie wolnego społeczeństwa, żyjącego w demokratycznym państwie do wolności prasy, wyrażającej się w dostępie do wolności wyrażania opinii, posiadania poglądów oraz otrzymywania i przekazywania informacji i idei bez ingerencji władz publicznych.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    1
    STOP cenzurze portEl(2023-06-03)
  • @Czy - Ranga nie jest żadną miarą. Bo to tylko nominaci z łaski wyborców. Więc poczekamy na prezentacje poziomu inteligencji i argumentów adwersarzy.
  • Wejściówki dla swoich motorówka i ten drugi pan nie są autorytetami, aby zajmować głos w tej sprawie. To się staje śmieszne i męczące zamiast służyć Ojczyźnie się jątrzy i prowadzi wojenki.
  • @Paweł 678 - Władze Elblaga sa tylko 4 procent wlascicielem portu, bo wkoło wszystko wróbelki sprzedały.
  • Ty naprawdę nie masz godności i jestes jednym z tych co byli przeciwko przekopowi Mierzeji. A teraz chcą tozbudowy Portu i dla abstynenta i jego kolesi stołków do kńca żywota. Idz protestuj w Gdańsku, Gdyni, ze tam sa pirtu z udzialem panstwa. Dlaczego o tym chlopataśiu nie napisałeś
  • Elbląg i port ? To zły interes, najlepsza lokalizacja jest Tolkmicko i jego tereny wokół portu. Aż się prosi o inwestycje. A tu niech się pozagryzają na tym łez padole jakim jest to czerwone miasto.
  • Dlaczego akurat Tolkmicko? A nie Stegna, Kąty Rybackie czy Tczew? A idealne są tereny między Furnelem a Wójcikiem. Tak zwana ciepła woda. Nieużytki, z dostępem do torów. Partia może się tam wykazać nie zabierając niczego innym.
  • W Tolkmicku nowa marina, a w Elblągu inwestycja w lekko używane opony do portowej koparki. Do 2032 ani złotówki na port, a w miejskim budżecie 296 mln długu. Sztandar PZPR z Elbląga w końcu wyprowadzić.
Reklama