Od piątku 8 czerwca na antenie TVN 24 emitowane będą spoty reklamowe Elbląga. 20 sekundowy spot ma zachęcić turystów polskich i zagranicznych do odwiedzenia miasta, informując jednocześnie o jego 770-leciu - informuje rzecznik prezydenta Elbląga Agnieszka Staszewska.
Spoty ukazywać się będą kilka razy dziennie, m.in. przed takimi programami, jak „Loża prasowa”, „Szkło kontaktowe”, „Sport” czy „Kalejdoskop” 8, 9, 10 oraz 22, 23, 24 czerwca (na rozpoczęcie i zakończenie trzytygodniowego święta miasta).
Jak podaje stacja, wskaźniki oglądalności TVN 24 stale rosną. Programy takie jak „Szkło kontaktowe” mają oglądalność rzędu 4,5 do 4,7 mln widzów.
Mówi rzecznik Prezydenta Elbląga Agnieszka Staszewska:
Jak podaje stacja, wskaźniki oglądalności TVN 24 stale rosną. Programy takie jak „Szkło kontaktowe” mają oglądalność rzędu 4,5 do 4,7 mln widzów.
Mówi rzecznik Prezydenta Elbląga Agnieszka Staszewska:
PD