UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Elbląg wita, Elbląg zaprasza

 
Elbląg, Nowe witacze, nowe billboardy będą witały gości
Nowe witacze, nowe billboardy będą witały gości (fot. wizualizacja UM Elbląg)

Zakończona została procedura przetargowa na wybudowanie sześciu witaczy i czterech billboardów. Wykona je firma z Białegostoku za kwotę blisko 180 tys. zł brutto.

Najpóźniej za trzy miesiące na głównych wjazdach do Elbląga pojawią się nowe witacze. Zostanie ustawionych sześć takich instalacji – dwa na drodze S 7 od strony Gdańska i Warszawy, dwa na S 22 od strony Braniewa i Malborka oraz po jednym na DW 503 i 504. Witacze będą miały 4 metry wysokości i metr szerokości.
       W tym samym czasie ustawione zostaną również cztery dwustronne, podświetlone billboardy. Dwa z nich – o powierzchni 18 m2 znajdą się na obwodnicy Elbląga, a dwa mniejsze o powierzchni 12 m2 będą ustawione w niedalekiej odległości od przejść granicznych w Mamonowie i Grzechotkach.
       - Zadaniem billboardów jest uzyskanie przez Elbląg własnej, niedzierżawionej powierzchni reklamowej, która pozwoli wzmocnić komunikację miasta z turystami zmierzającymi w kierunku Gdańska i Warszawy, zaprezentować walory turystyczne Elbląga i reklamować wydarzenia miejskie, np. Święto Chleba, Dni Elbląga. Billboardy usytuowane na granicy z Rosją służą przyciągnięciu do Elbląga Rosjan, którzy korzystając z zalet małego ruchu granicznego będą skłonni skierować się do naszego miasta – mówi Wojciech Fontasiewicz, zastępca dyrektora Departamentu Komunikacji Społecznej Urzędu Miejskiego.
       Według Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku, obwodnicę Elbląga przemierza w ciągu doby od 12.000 pojazdów w styczniu do 25.000 w miesiącach letnich. Te liczby dają nam obraz, jak szeroki zasięg będzie miała reklama zamieszczona na obwodnicy miasta. Dodatkowym atutem tej formy reklamy i jej lokalizacji jest odbiorca – najczęściej aktywny, mobilny, w wieku „konsumpcyjnym” mieszkaniec Polski, który może być zainteresowany naszą ofertą, ciekawy nowych miejsc. Dzięki tym nowym nośnikom będziemy mogli promować Elbląg jako miejsce otwarte i przyjazne dla turystów, atrakcyjną destynację, gdzie można skorzystać z szerokiej oferty kulturalnej, bazy hotelowej i gastronomicznej – dodaje Wojciech Fontasiewicz.
      
Urząd Miejski w Elblągu
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
A moim zdaniem...
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • należy powiedzieć: wreszcie :)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1 4
    (2013-08-05)
  • Tylko proszę, żeby na witaczach nie było Piekarczyka :-P
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4 2
    Łukasz23(2013-08-05)
  • A na witaczach będzie. .. logo uśmiechniętej biedronki, wszak Elbląg "biedronkom"stoi:)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4 1
    zalany(2013-08-05)
  • Ciekawe, czy ktokolwiek z Was jadąc przez Polskę, skręcił do jakiegokolwiek miasta, bo zobaczył "witacz"? Co za bzdet!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8 1
    redrum(2013-08-05)
  • Dokładnie tak. .. witacze nie przyciągają turystów. .. .bzdura totalna i bełkot uzasadniający ich postawienie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5 2
    (2013-08-06)
  • Ale Elbląg niczym nie przyciąga mimo wielu atrakcji. Miasto mogłoby być wyjatkowe pod wzgędem turystyki ale władze nie dostrzegają tego i nawet nie zamierzają promować miasta. Witacze pomagają, mozna czasem zajechać, dużo podróżuję po kraju to wiem, szkoda że walory naszego Elbląga nie są dostrzegalne a potem taki jeden z drugim potrafią powiedzieć ze w Elblągu nic nie ma ale za to byli ostatnio w Morągu i tam to jest super :)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1 1
    (2013-08-06)
  • Pomalutku, pamiatką po panu Nowaczyku, chociaż tyle.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1 0
    (2013-08-08)
  • Chociaż teraz jak dokładnie patrzę, to to takie jak wielkie G. .. o na patyku, no i witacz od "wita", no, no i aż tyle kasy.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1 0
    (2013-08-08)
  • A jak juz będzie dwupasmówka do Gdańska to każden będzie jechał jeszcze szybciej, żeby dojechać własnie do Gdańska, nikomu nie będzie się chciało zajeżdzać ddo Elbląga. To może tylko ten witacz pozostanie jednak w pamięci przejeżdżających, baj, baj, witacz.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 1
    (2013-08-08)
Reklama