UWAGA!

EPEC uruchomił Strefę Klienta w Internecie

 Elbląg, EPEC uruchomił Strefę Klienta w Internecie

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, EPEC uruchomił Strefę Klienta na swojej stronie internetowej. Będą przekazywane tam między innymi informacje dla inwestorów i zarządców nieruchomości, wyjaśnienia struktury cen ciepła, zapowiedzi dotyczące sezonu grzewczego i odpowiedzi na pytania od mieszkańców. Szczegóły wraz z możliwością przesyłania pytań mailowo na stronie internetowej firmy.

- Zbliżający się sezon grzewczy i rosnąca ilość pytań od inwestorów oraz zarządców nieruchomości to główny powód zmiany sposobu udzielania informacji przez naszą firmę. Chcemy aby wszystkie aspekty działalności EPEC mogły być szczegółowo wyjaśnione w internetowej Strefie Klienta, zapraszam do korzystania z adresu pytania@epec.elblag.pl
        i odwiedzin naszej strony internetowej - informuje Jacek Migdalski, Dyrektor ds. Eksploatacji System Ciepłowniczego.
       Strefa Klienta to kolejne rozwiązanie EPEC, które ma na celu udoskonalenie obszaru obsługi i komunikacji z klientem. Firma w ostatnich latach postawiła na aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców i systematyczne zwiększanie zasięgu sieci o nowe dzielnice miasta.
       Najważniejsze i najczęściej powtarzające się pytania mieszkańców wraz z odpowiedziami EPEC będzie starał się publikować także na łamach lokalnych portali internetowych.
      
       Strefa Klienta EPEC www.epec.pl/strefa_klienta/
       Kontakt do Strefy Klienta pytania@epec.elblag.pl
      
      
      
EPEC

Najnowsze artykuły w dziale Wiadomości

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Wszedłem z ciekawości! Są pytania i odpowiedzi ostatnio w internecie zadawane! To dobre posunięcie!
  • Czy na tej stronie będzie w końcu regulamin "sponsoringu", komu i na jaki wniosek, jaki cel, przyznano środki, i przede wszystkim ile? To setki tysięcy, jeżeli nie miliony, nasze miliony, wyciekające w ostatnich latach. Niecierpliwie czekam na przejrzystość.
  • Próba wybielenia się nieudana. Widać na przykładzie strat. Podaje się krańcowe lata: 2008 i 2014.Proszę podać lata między nimi. Ciągle prawie 15%, i to mimo 80km rur preizolowanych( na 190km). W 2014 nawet się zwiększyło: 14,7% wobec 14,2% w 2013.Pseudonaukowe wywody nic nie dadzą, wszystkie PEC-e określają straty procentowo. Tylko tam inwestycje kończą sie 5-procentowym zmniejszeniem strat i mniejszymi kosztami dla odbiorców. Jest jeden tylko test przejrzystości: udzielenie odpowiedzi na pismo członka RN do prezesa z 29.07.2014r. i na Protokół z weryfikacji postępowań przetargowych z 28.08.2014r. To także test męskości i odpowiedzialności. Czy podpis będzie losowany?Odbiorcy czekają od roku.
  • A może tak podać na stronach zarobki od kierownika w górę EPEC i EPWiK. Przecież to z kasy mieszkańców ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    0
    hrabia_George(2015-09-08)
  • Oj chyba wymyślasz z tymi setkami i tysiącami. No ale taki juz jesteś ściemiać.
  • Rozbawiły mnie te odpowiedzi.
  • Ach, ach, to wspaniale! Można zapytać i odpowiedzą! Czyż to nie jest smart? Gdyby tak jeszcze można lajkować odpowiedzi. ..
  • Czy Pan P, i. ś, k. i, e. w, i. c, z zechce odpowiedzieć mieszkańcom naszego miasta (odbiorcom ciepła) na kolejne pytania? Pytanie pierwsze: w jaki sposób znalazł się pan w Elektrociepłowni Elbląg na stanowisku dyrektora, a następnie w EPEC-u na stanowisku prezesa. Jakie miał pan kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, aby ubiegać się o to stanowisko i dlaczego nie było konkursu? Drugie pytanie: dlaczego i w jakim celu został ogłoszony konkurs na stanowisko kierownika kotłowni w EPEC-u wygrał Pan Jerzy B. , który był pana kolegą z Elektrociepłowni a później Wice Prezesem spółki która współpracowała z EPEC-em?
Reklama