Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, EPEC uruchomił Strefę Klienta na swojej stronie internetowej. Będą przekazywane tam między innymi informacje dla inwestorów i zarządców nieruchomości, wyjaśnienia struktury cen ciepła, zapowiedzi dotyczące sezonu grzewczego i odpowiedzi na pytania od mieszkańców. Szczegóły wraz z możliwością przesyłania pytań mailowo na stronie internetowej firmy.
- Zbliżający się sezon grzewczy i rosnąca ilość pytań od inwestorów oraz zarządców nieruchomości to główny powód zmiany sposobu udzielania informacji przez naszą firmę. Chcemy aby wszystkie aspekty działalności EPEC mogły być szczegółowo wyjaśnione w internetowej Strefie Klienta, zapraszam do korzystania z adresu pytania@epec.elblag.pl
i odwiedzin naszej strony internetowej - informuje Jacek Migdalski, Dyrektor ds. Eksploatacji System Ciepłowniczego.
Strefa Klienta to kolejne rozwiązanie EPEC, które ma na celu udoskonalenie obszaru obsługi i komunikacji z klientem. Firma w ostatnich latach postawiła na aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców i systematyczne zwiększanie zasięgu sieci o nowe dzielnice miasta.
Najważniejsze i najczęściej powtarzające się pytania mieszkańców wraz z odpowiedziami EPEC będzie starał się publikować także na łamach lokalnych portali internetowych.
Strefa Klienta EPEC www.epec.pl/strefa_klienta/
Kontakt do Strefy Klienta pytania@epec.elblag.pl
i odwiedzin naszej strony internetowej - informuje Jacek Migdalski, Dyrektor ds. Eksploatacji System Ciepłowniczego.
Strefa Klienta to kolejne rozwiązanie EPEC, które ma na celu udoskonalenie obszaru obsługi i komunikacji z klientem. Firma w ostatnich latach postawiła na aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców i systematyczne zwiększanie zasięgu sieci o nowe dzielnice miasta.
Najważniejsze i najczęściej powtarzające się pytania mieszkańców wraz z odpowiedziami EPEC będzie starał się publikować także na łamach lokalnych portali internetowych.
Strefa Klienta EPEC www.epec.pl/strefa_klienta/
Kontakt do Strefy Klienta pytania@epec.elblag.pl
EPEC