UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Realny koszt to 50tyś rocznie, albo i więcej. Zakładając 100 dni jazdy rocznie po 10 drezyn - 1000 przejazdów to samorządy dokładają po 50 zł do każdego przejazdu. .. Bogate te samorządy jak widać i to wszystko z podatków mieszkańców. Tylko w Powiecie Elbląskim jak widać potrafią liczyć. Problem to ma Tolkmicko, które powinno zwrócić dotację na drezyny które nie jeżdżą. Sprawę ratuje marszałek województwa z PSL, który chyba niegospodarności swoich nie chce ruszać.
  • Trzeba natychmiast przenieść naszą kasę z OFE do ZUSu. Nie dajmy sie doić bez końca obcym korporacjom bankowym. Niech nasze pieniądze zostaną w kraju a nie jadą offroad.
  • Kto będzie machał tymi wynalazkami, siły starczy na 2 kilometry a później zgon. Silnik elektryczny to mogłaby być atrakcja.
  • Dokładnie. Symbioza.
  • Miś na miarę PO. Jak chcę się spocic to idę ja siłownię albo pobiegać. A to ma być kolej a nie łagry!!!!
  • @2016 - Kwota według burmistrza Tolkmicka - taki z niego specjalista od kasy, że budżet własnej gminy do ruiny doprowadził.
  • śmiech na sali co do samorządowców Elbląga, zawsze kasy nie ma na fajne rzeczy, ale na bzdurne wydatki to mają! albo te stanowisko dla Wilkowej. No po prostu żenada i wstyd. !!!!
  • @ROWERZYSTA - Zgadzam się w pełni. Czy widzieliście ilu rowerzystów jeździ drogą 503? Poza tym niech mi ktoś powie jak bezpiecznie wyjechać rowerem z Elbląga - oprócz kawałka drogi rowerowej wzdłuż Fromborskiej nie ma ścieżki/drogi rowerowej prowadzącej poza miasto. Ze ścieżki rowerowej z pewnością wiele osób skorzysta a z drezyn, starych wagonów czy parowozów? Tutaj pewności nie ma.
  • pewnie za 2 lata
  • to się nie uda. Szkoda gadać, szkoda pisać, szkoda czasu.
Reklama