UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Kup bilet na recital, wspomóż elbląskie talenty

Elbląg, W roli "zakręconego" pacjenta - Mariusz Kiljan
W roli "zakręconego" pacjenta - Mariusz Kiljan (fot. Cezary Chrzanowski)

13 marca w Teatrze im. Aleksandra Sewruka o godz. 19 zaprezentowany zostanie recital pt. „20 najśmieszniejszych piosenek na świecie”. Wystąpią Adam Cywka i Mariusz Kiljan. Całość wyreżyserował Jerzy Satanowski. Dochód ze sprzedaży biletów na recital zasili program promujący młodych elbląskich artystów pod nazwą „Przedwiośnie talentów”.

W konwencji spotkania w gabinecie lekarskim Mariusz Kiljan brawurowo pokazuje się w kilkunastu odsłonach, z humorem diagnozuje stany psychiczne oraz emocjonalne mężczyzny, sięgając przy tym po piosenki nowe, jak i po te ze swych poprzednich recitali. Śpiewa, tańczy, żongluje emocjami, bawi się charakterami i osobowościami odgrywanych postaci. Sięga po utwory m.in. Kofty, Młynarskiego, Osieckiej, Presley’a, Przybory, Wasowskiego, Johna Lennona i wielu innych.
     Zwierzeń pacjenta wysłuchuje psychoanalityk, w tej roli Adam Cywka. Z maską i doklejonym zarostem w kolejnych monologach zapowiada wcielenia Kiljana.
     Każdy utwór wykonywany jest w innym kostiumie. Podczas wykonywania piosenki „Już kąpiesz się nie dla mnie” Jeremiego Przybory Kiljan ubrany jest w szlafrok, a na głowie założoną ma chustkę z węzełkami. Mimo, że piosenka opowiada o dramatycznych kłopotach uczuciowych mężczyzny, publiczność śmieje się do łez. Bo jak inaczej reagować na widok Kiljana ubranego w różową bluzeczkę wykonującego przebój Elvisa Presley’a „Wyglądasz jak anioł”. Całość dopełnia znakomita choreografia.
     Spektakl, którego premiera miała miejsce w lipcu 2006 roku na deskach sopockiego Teatru Atelier, obejrzała już widownia w wielu miastach polski. Mariusz Kiljan wielokrotnie gościł w Elblągu m.in. przy okazji festiwalu „Elbląskie noce teatru i poezji”. Ostatnio podczas styczniowej uroczystości wręczania Nagród Prezydenta Elbląga za 2007 rok, która odbyła się w Bibliotece Elbląskiej wykonał utwór „Szeptem”.
     Na recital „20 najśmieszniejszych piosenek...” warto wybrać się także z innego powodu. Dochód ze sprzedaży biletów, przeznaczony będzie na wsparcie programu promującego młodych elbląskich artystów pod nazwą „Przedwiośnie talentów”.
     Druga edycja programu rozpocznie się uroczystą galą, która odbędzie się 7 marca w „Sali u św. Ducha” w Bibliotece Elbląskiej o godzinie 18. Istotą programu jest pomoc finansowa oraz organizacyjna na jaką mogą liczyć młodzi i utalentowani elblążanie, którzy odnieśli już pierwsze sukcesy.
     Organizatorem recitalu „20 najśmieszniejszych piosenek...” w Elblągu jest firma ALSTOM Power Sp. z o.o., współorganizatorem Teatr im. Aleksandra Sewruka, zaś partnerem Elbląskie Towarzystwo Kulturalne. Patronat nad imprezą objął prezydent Elbląga.
     Bilety są do nabycia w Teatrze im. Aleksandra Sewruka w cenie 40 złotych.
A
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
A moim zdaniem...
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Serdecznie polecema, super spektakl. Tu jest klka zdjec www.tgt.pl Wiesiek
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    wiesiek1958(2008-02-25)
  • hmmm "kup bilety" a moze byscie napisali w jakiej cenie bilety? Aneta
  • nic nie rozumiem Jeżeli spektakl kupili sponsorzy a kasa z biletów ma iść na talenty to czemu sponsorzy nie dadzą pieniędzy utalentowanym a spektakl niech się sam sprzedaje Może patroni i sponsorzy więcej wydadzą ą niż wpłynie z biletów Jakieś dziwne to i jeszcze z patronatem?
Reklama