Miasto chce promować tegoroczne Dni Elbląga, Elbląskie Święto Chleba, akcję Elbląg za pół ceny, Świąteczne Spotkania Elblążan, Elbląską Noc Sylwestrową. Jak? W radiu, w telewizji, w Internecie, na plakatach i banerach. O elbląskich wydarzeniach ma być głośno w mieście, ale i w całym kraju. Zainteresowani mogą składać oferty do 24 kwietnia.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii promocyjnych wydarzeń miejskich 2016 oraz kampanii społecznych i informacyjnych. Na co konkretnie mają zostać wydane miejskie pieniądze? Otóż m.in. na dystrybucję plakatów reklamujących Dni Elbląga i Święto Chleba (po 400 egz. na imprezę), produkcję i emisję spotu reklamowego w ogólnopolskiej stacji radiowej, a także w telewizji, która swoim zasięgiem obejmuje Elbląg i Braniewo, opracowanie banera internetowego wyświetlanego w miejskim serwisie internetowym, publikację artykułów sponsorowanych w lokalnych mediach elektronicznych, billboardy, a także na reklamę ścienną w Krynicy Morskiej. Wszystko po to, by jak najwięcej elblążan i turystów wzięło udział w miejskich eventach.
O elbląskich wydarzeniach ma być głośno w mieście, ale i w całym kraju. Zainteresowani mogą składać oferty do 24 kwietnia.
O elbląskich wydarzeniach ma być głośno w mieście, ale i w całym kraju. Zainteresowani mogą składać oferty do 24 kwietnia.
A