UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Od kanału do kanału

 
Elbląg, Od kanału do kanału
fot. nadesłana

Kanał Elbląski odwiedzili miłośnicy Kanału Finow. W sobotę, 20 lipca pochylniami Kanału Elbląskiego przepłynął statek z grupą działaczy przedstawicieli niemieckiego stowarzyszenia Unser Finovkanal, zrzeszającego osoby działające na rzecz zachowania dziedzictwa historycznego Kanału Finow, łączącego Odrę z Hawelą.

Niemieccy goście występowali też w roli reprezentantów Inland Waterways International, organizacji międzynarodowej, zrzeszającej podmioty działające na rzecz promocji śródlądowych dróg wodnych. Wizyta służy m.in. wymianie doświadczeń w propagowaniu zabytków hydrotechnicznych i znalezieniu tematu na doroczną konferencję World Canals Conference w 2022 r. Delegatów IWI po obiektach Kanału Elbląskiego niedostępnych na co dzień dla zwiedzających, oprowadzali pracownicy Wód Polskich.
       Wody Polskie, kosztem 2 mln zł każdego roku, udostępniają Kanał Elbląski tysiącom turystów oraz wielu przedsiębiorstwom turystycznym, dla których obiekt ten jest cennym produktem w ofercie.
      
inf. nadesłana
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem (od najstarszych opinii)
Pokazuj od
najnowszych
Pokazuj od budzących
największe emocje
Reklama