Na stronie internetowej Urzędu Miejskiego zostało uruchomione forum poświęcone „Strategii promocji Elbląga na lata 2012-2015”.
- To pierwszy taki dokument w historii Elbląga. Pod tym względem jesteśmy spóźnieni o co najmniej kilkanaście lat w stosunku do innych miast. Strategia wskazuje strategiczne cele i konkretne rozwiązania, które w pozwolą nam stworzyć markę Elbląga – mówi Grzegorz Nowaczyk, prezydent Elbląga. – Zachęcam mieszkańców do zapoznania się z treścią prawie 200-stronicowego dokumentu, bo to właśnie od akceptacji elblążan zależy, czy uda nam się zbudować markę Elbląga.
Strategia promocji skierowana jest do trzech grup odbiorców: mieszkańców, turystów i przedsiębiorców. Do każdej z tych submarek zaplanowane są konkretne działania, wynikające z misji, wizji i obietnicy marki miasta.
- Elbląg to miasto pełne energii do zmian na lepsze. To wizja miasta, do której dążymy. Celem strategicznym strategii jest podźwignięcie miasta i zajęcie przez Elbląg mocnej pozycji ośrodka gospodarczo-kulturalnego pomiędzy Trójmiastem, Warmią i Mazurami oraz Obwodem Kaliningradzkim – dodaje prezydent Grzegorz Nowaczyk.
Forum "Strategii promocji Elbląga na lata 2012-2015"
Strategia promocji skierowana jest do trzech grup odbiorców: mieszkańców, turystów i przedsiębiorców. Do każdej z tych submarek zaplanowane są konkretne działania, wynikające z misji, wizji i obietnicy marki miasta.
- Elbląg to miasto pełne energii do zmian na lepsze. To wizja miasta, do której dążymy. Celem strategicznym strategii jest podźwignięcie miasta i zajęcie przez Elbląg mocnej pozycji ośrodka gospodarczo-kulturalnego pomiędzy Trójmiastem, Warmią i Mazurami oraz Obwodem Kaliningradzkim – dodaje prezydent Grzegorz Nowaczyk.
Forum "Strategii promocji Elbląga na lata 2012-2015"
Urząd Miejski w Elblągu