UWAGA!

Podyskutujmy o strategii promocji Elbląga

Na stronie internetowej Urzędu Miejskiego zostało uruchomione forum poświęcone „Strategii promocji Elbląga na lata 2012-2015”.

- To pierwszy taki dokument w historii Elbląga. Pod tym względem jesteśmy spóźnieni o co najmniej kilkanaście lat w stosunku do innych miast. Strategia wskazuje strategiczne cele i konkretne rozwiązania, które w pozwolą nam stworzyć markę Elbląga – mówi Grzegorz Nowaczyk, prezydent Elbląga. – Zachęcam mieszkańców do zapoznania się z treścią prawie 200-stronicowego dokumentu, bo to właśnie od akceptacji elblążan zależy, czy uda nam się zbudować markę Elbląga.
       Strategia promocji skierowana jest do trzech grup odbiorców: mieszkańców, turystów i przedsiębiorców. Do każdej z tych submarek zaplanowane są konkretne działania, wynikające z misji, wizji i obietnicy marki miasta.
       - Elbląg to miasto pełne energii do zmian na lepsze. To wizja miasta, do której dążymy. Celem strategicznym strategii jest podźwignięcie miasta i zajęcie przez Elbląg mocnej pozycji ośrodka gospodarczo-kulturalnego pomiędzy Trójmiastem, Warmią i Mazurami oraz Obwodem Kaliningradzkim – dodaje prezydent Grzegorz Nowaczyk.
      
       Forum "Strategii promocji Elbląga na lata 2012-2015"
      
Urząd Miejski w Elblągu

Najnowsze artykuły w dziale Wiadomości

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Panie prezydencie, przepraszam, ale ja z panem to nawet kładek na starym mieście niechciałbym budować. Nie mówiąc o strategii miasta.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    zioło(2012-05-15)
  • Ja natomiast nie będę przedstawiał swoich pomysłów osobom, które nie mają swoich, a już i tak biorą moje pieniądze siedząc na stanowiskach, na których takie pomysły mieć powinni. Biorą pieniądze i teraz chcą jeszcze brać pomysły? O nie :) było się zastanowić czy się dysponuje pomysłami przed startem w wyborach czy też startem w konkursie na stanowisko. Nie będę pomagał takim osobnikom i nie obchodzi mnie, że ucierpi miasto, dość przejmowania się interesem społecznym, z którego korzyści czerpią jednostki na stanowiskach :)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Pozdrawiam(2012-05-15)
  • Mnie na przykład interesuje "Duch miasta" (str. 65 źródła tożsamości). To jest pojęcie metafizyczne. Jeśli można tak napisać w dokumencie urzędowym, bo "Strategia" to jest przecież taki dokument, to należy wyjaśnić jak ów duch przenika naszych rajców miejskich, aby czynili samo dobro.
  • trzeba być kompletnym ignorantem żeby najpierw robić strategię promocji a później strategię miasta; ta pierwsza jest tyko narzędziem do wykonania strategii miasta; nieuki -politruki o takich jak wy Piłsudski mawiał: "wam kury szczać prowadzać a nie politykę robić"
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    szkoda miasta(2012-05-15)
  • Panie Słonino wracaj, bo ten nieudaczny nasz prezio rozpier. .. i Elbląg!
  • Precz z prezydenrtem Elbląga G. N.
  • To, co czerwoni zrobili z tego miasta i okolicy woła o pomstę do nieba, ale jak patrzę na obecne infantylne zarządzanie wszelkimi dziedzinami i kompletny bezwład - nasi obecni to wierni kontynuatorzy dzieła komuchów i w niczym im nie ustępują. Co gorsze nie widać kompletnie jakiejkolwiek alternatywy w tej stolicy bylejakości, gdzie miernotą jest być cnotą. Każda inna figura nawet retoryczna to porażka na całej linii – tz. Dupa blada bez perspektyw.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    MiejscowyAborygen(2012-05-16)
Reklama