Są efektem dokumentu, który obecnie już nie obowiązuje, czyli dość burzliwie przyjętej oraz sowicie opłaconej strategii promocji miasta na lata 2012- 2015. Pod koniec sierpnia w Informacji Turystycznej pojawiły się koszulki, pomadki, kubki, cukierki czy pocztówki – zgodne z "pomarańczową" wizją promocji miasta. Jak się okazuje to pierwszy i prawdopodobnie ostatni raz, kiedy gadżety te pojawiają się w takiej wersji.
Na półkach Informacji Turystycznej pojawiły się pod koniec sierpnia i są efektem założeń strategii promocji miasta na lata 2012 – 2015, która miasto kosztowała ok. 130 tys. zł. Przetarg na materiały promujące miasto, w tym te "pomarańczowe", nawiązujące do logo potocznie nazywanego ślimakiem, rozstrzygnięto w czerwcu br., czyli wtedy, kiedy strategia była jeszcze obowiązująca, a dokumenty podpisał komisarz Marek Bojarski.
Dostarczanie materiałów odbywa się w trzech etapach, za pierwszy miasto już zapłaciło i kosztował on 122, 5 tys. zł, w tym miesiącu będzie to 86,8 tys. zł i 33,2 tys. zł w kwietniu 2014 r. W sumie miasto wyda na to 242, 5 tys. zł.
Strategia promocji miasta na lata 2012- 2015 jest dokumentem, który został wstrzymany, nie planuje się prac z jego wykorzystaniem. Pozostały jednak gadżety, które według informacji z Biura Prasowego Urzędu Miejskiego paradoksalnie sprzedawały się dobrze. Teraz miasto ma zamiar zmienić ich projekt graficzny – według informacji Biura Prasowego Urzędu Miejskiego ma to nastąpić już przy drugim etapie. Wykonaniem nowego projektu ma zająć się specjalista ds. projektów graficznych i portali społecznościowych z Urzędu Miejskiego.
Dostarczanie materiałów odbywa się w trzech etapach, za pierwszy miasto już zapłaciło i kosztował on 122, 5 tys. zł, w tym miesiącu będzie to 86,8 tys. zł i 33,2 tys. zł w kwietniu 2014 r. W sumie miasto wyda na to 242, 5 tys. zł.
Strategia promocji miasta na lata 2012- 2015 jest dokumentem, który został wstrzymany, nie planuje się prac z jego wykorzystaniem. Pozostały jednak gadżety, które według informacji z Biura Prasowego Urzędu Miejskiego paradoksalnie sprzedawały się dobrze. Teraz miasto ma zamiar zmienić ich projekt graficzny – według informacji Biura Prasowego Urzędu Miejskiego ma to nastąpić już przy drugim etapie. Wykonaniem nowego projektu ma zająć się specjalista ds. projektów graficznych i portali społecznościowych z Urzędu Miejskiego.
mw