UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Poszukiwani chętni do dyżurów

 
Elbląg, Centrum Zarządzania Kryzysowego przy ul. Orzeszkowej
Centrum Zarządzania Kryzysowego przy ul. Orzeszkowej (fot. Anna Dembińska, archiwum portEl.pl)

Ratusz szuka dwóch osób do dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego. Mogą liczyć na umowę na prawie trzy lata. Zainteresowane firmy i osoby mogą składać swoje oferty do 26 lutego.

Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego znajduje się przy ul. Orzeszkowej. Przyjmuje sygnały od mieszkańców w sprawie zagrożenia bezpieczeństwa w mieście i ściśle współpracuje ze służbami mundurowymi. Właśnie szuka dwóch osób do pełnienia dyżurów. Kandydatów szuka w... przetargu.

- Od lat w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego pracuje 4 dyżurnych na umowę zlecenie. Przetarg wynika z przepisów o zamówieniach publicznych. Łączna kwota wydatkowana na ten cel przekroczyła próg zamówień publicznych zmuszający nas do przetargu. Przetarg jest otwarty i podzielony na części tak, aby mogły się zgłaszać również osoby fizyczne (tak też było w poprzednim przetargu) – informuje nas Łukasz Mierzejewski z biura prasowego Urzędu Miejskiego w Elblągu.

Jak czytamy w ogłoszeniu przetargowym, „usługa będzie wykonywana na podstawie opracowanego harmonogramu dyżurów w systemie zmianowym i przy założeniu, że dyżur osoby trwać będzie 24 godziny, od godz. 8 do godz. 8 następnego dnia. Zakłada się, że osoba zrealizuje łącznie w okresie 01.04.2021 r. - 29.02.2024 r. 6300 godzin (180 godzin średniomiesięcznie)”.

Wśród obowiązków dyżurujących są m.in. przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od mieszkańców i przekazywanie ich do właściwych instytucji i służb, utrzymanie łączności radiowej z poszczególnymi służbami, przygotowywanie raportów ze zdarzeń na terenie Elbląga, uruchamianie w razie potrzeby procedur ratowniczych, ochrona pomieszczeń Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego, prowadzenie dokumentacji, obsługa aplikacji „Serwer SMS”, „Ostrzegator” i programu do prognozowania zagrożeń powodziowych, także pełnienie dyżurów przy miejskim monitoringu.

Zainteresowane firmy i osoby mogą składać swoje oferty do 26 lutego. Wśród wymogów, jakie należy spełnić są m.in. niekaralność, co najmniej średnie wykształcenie, minimum roczne doświadczenie w pracy w centrach zarządzania kryzysowego lub stanowiskach kierowania w służbach, znajomość programów i aplikacji związanych z bezpieczeństwem mieszkańców.

RG
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
A moim zdaniem...

Przeczytaj też co działo się w Elblągu wcześniej

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
NOWOŚĆ! Dział "A moim zdaniem" obsługuje hashtagi.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
Reklama