UWAGA!

Promotor poszukiwany. Chętnych dwóch

 Elbląg, Zgodnie z umową, promocja ma objąć m.in. jubileusz 777-lecia Elbląga
Zgodnie z umową, promocja ma objąć m.in. jubileusz 777-lecia Elbląga (fot. WS)

123 tys. zł brutto przeznacza miasto na promocję wydarzeń kulturalnych, społecznych i sportowych, które będą organizowane w Elblągu do końca roku. W ramach tej kwoty mają zostać wykonane m.in. banery, billboardy, ulotki, plakaty, a także spoty reklamowe emitowane w mediach elbląskich, ale również w obwodzie kaliningradzkim. Do przetargu stanęły dwie firmy – elbląska i warszawska.

Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii promocyjnych wydarzeń miejskich 2014 i działań wizerunkowych dotyczących jubileuszu 777-lecia miasta (Dni Elbląga, Festiwal Jazzbląg, Elbląg Za pół ceny - II edycja, Świąteczne Spotkania Elblążan, Sylwester 2014/15). Miasto proponuje 123 tys. zł brutto firmie, która podejmie się tego zadania.
       Na co konkretnie mają zostać wydane te pieniądze? Otóż m.in. na: wydruk, montaż i ekspozycję reklamy wielkości min. 50 m kw. w ciągach komunikacyjnych na terenie Elbląga, na produkcję i emisje spotu reklamowego na dwóch ekranach ledowych przy głównych ulicach miasta, zapewnienie publikacji artykułu sponsorowanego w jednym z serwisów internetowych obwodu kaliningradzkiego, na wykonanie i emisję baneru reklamowego w dwóch elbląskich serwisach internetowych, druk i dystrybucję setek plakatów na wiatach przystankowych, słupach ogłoszeniowych, na terenie zakładów pracy, instytucji kultury, instytucji publicznych, szkół. Umowa zakłada również reklamowe przygotowanie do ważnych wydarzeń czterech billboardów w: Gronowie i Świętochowie (gmina Braniewo), w Janowie (gmina Elbląg) i Kwietniku (gmina Młynary).
       Plakaty reklamujące Dni Elbląga mają również trafić do gmin i miejscowości położonych przy trasach: Elbląg - Jazowa - Solnica - Nowy Dwór Gdański - Nowy Staw - Malbork - Stare Pole - Jegłownik; Elbląg - Suchacz - Kadyny - Braniewo; Braniewo - Frombork - Milejewo - Elbląg.
       Dziś (29 kwietnia) otwarte zostały oferty przetargowe. Chęć zrealizowania zadań promocyjnych wyraziły dwie firmy: Althermedia Sp z o.o. SK z Warszawy oraz Grupa Merlin Andrzej Duszyński z Elbląga. Rozbieżność deklarowanej kwoty jest znaczna: spółka ze stolicy zaproponowała 133 375,20 zł, zaś elbląska agencja reklamowa - 85 731,00 zł.
       Teraz, jak informuje Monika Borzdyńska, rzecznik prasowy prezydenta Elbląga, oferty zostaną sprawdzone pod kątem formalnym. W najbliższych dniach dowiemy się, która z firm zajmie się promocją naszego miasta.
      
A

Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
A moim zdaniem...

Najnowsze artykuły w dziale Wiadomości

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • :D ruch jak na starowce
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    0
    Hahax3(2014-04-29)
  • Będą spoty reklamowe. mamy nadzieję że nie za miliony jak ten w tv :-)
  • wow, a co się stało, że wszechobecnego Contactu tam nie ma?
  • Rozbieżność deklarowanej kwoty jest znaczna: spółka ze stolicy zaproponowała 133 375,20 zł, zaś elbląska agencja reklamowa - 85 731,00 zł. - hmhmhmmmmm. .. SYLWESTER, BILBOARDY, KAMPANIA W KALININGRADZIE. .. za 85.000 ZŁ. ?!!!! Agencje wiedzą co robią? Czy padają i potrzebują przeżyć kolejne dwa miesiące? Przecież to istna groteska!!!!
  • To istna tragedia. Wyrzucają takie pieniądze, aby przekonać mieszkańców do swojego miasta. Zwykły blichtr. Zapłaćcie za ściągnięcie inwestorów. Stać ich tylko na igrzyska.
  • przesada z tym szastaniem pieniędzmi zadłużonego po uszy miasta !!!!
  • Azael A gdzie mozna zobaczyc przykladowe realizacje video tych firm, bo to co jest ostepne na oficjalnych stronach. .. przemilczmy. Merlin na stronie prezentuje jedynie proste, dosc szablonowe krotkie spoty, a Althermedia presentuje showreel firmy, z ktora jedynie wspolpracuja (showreel tez dosc chaotyczny i malo czytelny - jesli tak mialyby wygladac spoty promocyjne miasta to klapa absolutna gwarantowana).
  • Jak zwykle dziękujemy za troskę naszym " hejt_fanom" (tulimy jak zwykle); ) - zatroskanych o nasz (dobro)byt informujemy, że mamy zbyt dużo zleceń ze stolicy (zapewne dlatego Warszawskie firmy startują w przetargach u nas). Merlin to bardzo dobra agencja reklamy i z pewnością da sobie doskonale radę z powierzonymi jej zadaniami. Miłego weekendu!!!!
  • czemu jeglownik a nie gronowo to jest gmina a nie ta dziura jeglownik
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    1
    toalert(2014-04-30)
  • Kiedy w końcu ktoś poważnie podejdzie do promocji miasta? Panie prezydencie ... Żenada!!!! Tylko kilka tys. na film promocyjny, tylko 123 tys. na promocję do końca roku. Kto to wymyślił? Kto to wytłumaczy? Jeśli to żart, to informuję, że pryma aprilis juz był.
  • Policz sobie składowe to zobaczysz jakie brednie sadzisz. 85 tys brutto = 69 netto wystarczy na zrobienie rzeczy fajnych, ale nie efektywnych, które przyniosą nam kolejny stracony rok.
  • Szanowna władzo, spójrzcie w statystyki, długo jeszcze będziemy skazani na turystów będących tutaj " przelotem" , a może raczej " przypadkiem" ?. Wymienione imprezy z trudem wypracowały własny unikalny charakter i mogły stanowić o charakterze tego miasta. Z takim budżetem to możemy sobie promować schabowego w przydrożnym barze. Słabo!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5
    0
    Słabo(2014-05-01)
Reklama