Drogi Czytelniku,
uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.
Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.
Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.
Urząd Miejski powinien stworzyć Biuro Obsługi Klientów w galerii handlowej, by mieszkańcy mogli łatwiej i szybciej załatwiać swoje sprawy – taki wniosek na dzisiejszej sesji złożyła radna Maria Kosecka. Takie biura z powodzeniem działają w Krakowie, Olsztynie czy Rzeszowie, niektóre pracują nawet w soboty.
Obecnie większość spraw mieszkańcy załatwiają w Biurze Obsługi Interesanta w Urzędzie Miejskim przy ul. Łączności lub w Departamencie Spraw Obywatelskich przy ul. Kosynierów Gdyńskich. Są one czynne w godzinach pracy urzędów – w godzz. 7.30-15.30 (we wtorki do godz. 16.30, w piątki do godz. 14.30). Z kolei Referat Obsługi Kierowców na Placu Dworcowym jest czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8-16.
Tymczasem w Olsztynie (176 tys. mieszkańców) Urząd Miejski wydłużył swoją pracę w poniedziałki do godz. 18, urzędnicy pracują też dłużej w każdy ostatni czwartek miesiąca. Ponadto w jednej z galerii handlowych otwarto Punkt Obsługi Mieszkańców, który jest czynny w godz. 11-18. Jeszcze lepiej mają mieszkańcy 186-tysięcznego Rzeszowa, w którym biura obsługi działają w aż w czterech galeriach handlowych, które są czynne w godz. 10-18, także w soboty.
- Jeszcze przed 2010 roku była taka propozycja, by w punktach handlowych znajdowały się specjalne skrzynki, w których mieszkańcy mogliby zostawiać dokumenty i jest to do przemyślenia, ale przypomnę, że miasto jest w trudnej sytuacji finansowej i nie stać nas w tej chwili na zwiększanie kosztów bieżących. Musimy szukać oszczędności w administracji - powiedział nam Witold Wróblewski, prezydent Elbląga.
Co sądzicie o tym pomyśle? Sprawdziłby się w Elblągu?
najnowszych Pokazuj od budzących
największe emocje
-
Zgłoś do moderacji
Odpowiedz
8 6c.ieciorka(2015-06-25)
-
Zgłoś do moderacji
Odpowiedz
8 5czizes(2015-06-25)
-
Zgłoś do moderacji
Odpowiedz
10 4(2015-06-25)
-
Zgłoś do moderacji
Odpowiedz
9 3(2015-06-25)
-
Zgłoś do moderacji
Odpowiedz
14 4(2015-06-25)
-
Zgłoś do moderacji
Odpowiedz
3 3(2015-06-25)
-
Zgłoś do moderacji
Odpowiedz
3 10lop741(2015-06-25)
-
Zgłoś do moderacji
Odpowiedz
9 4NIEdlagłupoty(2015-06-25)
-
Zgłoś do moderacji
Odpowiedz
8 1karolak123(2015-06-25)
-
Zgłoś do moderacji
Odpowiedz
3 7(2015-06-25)
-
Zgłoś do moderacji
Odpowiedz
3 3kat.na.iditów(2015-06-25)
-
Zgłoś do moderacji
Odpowiedz
6 1(2015-06-25)