UWAGA!

Vectra na trudne czasy

2009-06-08
12:38
Vectra na trudne czasy

Od czerwca Vectra zmienia zasady sprzedaży wszystkich produktów – telewizji kablowej, internetu i telefonu. Nowi abonenci operatora otrzymują rozwiązania, które pomogą im w czasach kryzysu.

Skrócone zostały okresy zobowiązań umów promocyjnych, zniesiono konsekwencje finansowe z powodu rezygnacji z usług przez osoby, które utraciły pracę. Ponadto oferta „Happy Hours”, dostępna w salonach i biurach Vectry na terenie całego kraju, umożliwia zakup usług na wyjątkowo dobrych warunkach.
       Wychodząc naprzeciw potrzebom abonentów, których także dotyka obecna trudna sytuacja gospodarcza, Vectra znacząco zmieniła zasady sprzedaży swoich usług - kupowanych zarówno pojedynczo, jak i w tzw. paczkach. W umowach zawieranych po 1 czerwca skróceniu ulegają dotychczasowe okresy zobowiązań. I tak umowy na 12 miesięcy, są zawierane na okres 9 miesięcy, natomiast okres zobowiązania umów 24 miesięcznych jest skrócony do 18 miesięcy.
       Inną zasadniczą zmianą jest zniesienie ewentualnych konsekwencji finansowych, wynikających z rozwiązania umowy promocyjnej przez abonenta, który nie ze swojej winy straci zatrudnienie. Natomiast oferta „Happy Hours” to możliwość podpisania na specjalnych warunkach umowy przez abonenta, który przyjdzie do Salonu Firmowego lub Biura Obsługi Klienta Vectry w określonych godzinach. Godziny te są ustalane indywidualnie w poszczególnych miejscowościach, gdzie dociera Vectra.
      
                                                                        
                                                                ---------------------- Artykuł sponsorowany --------------------------
      
      
.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl

Przeczytaj też co działo się w Elblągu wcześniej