UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Jeżeli chcemy się rozwijać gospodarczo i turystycznie, w naszym interesie jest aby kolej Elbląg - Braniewo istniała. To samorząd ma teraz pole do popisu. To jest możliwe, choćby nawet trzeba było kupić nowoczesny tabor. Są takie i ma je Olsztyn. My też możemy. A nawet powinniśmy. Trzeba przywrócić odpowiednią rangę miastom leżącym nad zalewem. Prawdą jest, że zaniedbano to co jeszcze niedawno, było miejscem licznie odwiedzanym przez elblążan. Suchacz, Frombork czy też Braniewo nie muszą być zapomniane. Skoro ograbiono Nas z Stegny, Krynicy Morskiej, uczynić trzeba wszystko aby Frombork zajaśniał na nowo. Kiedy obecnie planuje się otworzenie ruchu wodnego, do Kaliningradu sposobność jest wymarzona. A szansa jest duża, rozmowy są w toku. I ważne, żeby nie przegapić tego co może przynieść korzyść wszystkim.
  • Zgadzam się, powinien być pociąg Elbląg Zdrój - Braniewo
  • Co ciekawe, w kujawsko-pomorskim działa przewoźnik Ariva, jeżdżą na takich właśnie egzotycznych trasach, mają najlepsze pociągi, najtańsze bilety i jakoś im się to opłaca.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Krystus(2012-12-08)
  • A rozwiązanie problemu od górnie jest śmiesznie proste: należałoby zlikwidować stałe dotowanie kolei z budżetu państwa i wprowadzić dotacje zależną od ilości realizowanych połączeń; czyli jak pociąg będzie kursował to będą pieniądze; jak pociąg nie jeździ to pieniędzy nie ma. Jestem pewien, że spowodowałoby to wzrost ilości połączeń kolejowych w całej Polsce i co ciekawe nagle wszystko zaczęłoby się opłacać :-) Niestety, nie wprowadza się takich radykalnych rozwiązań, ponieważ najwyraźniej komuś zależy na tym, aby było dalej takie 'bagno' na kolei w naszym kraju.
Reklama