UWAGA!

----
Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • @zenekspodsklepu - Tyle, iż potrzeba było wykombinować tramwaje z wagonami żeby takie miliony wykręcić. Unia raczej nic nie dofinansowalaby, ani wyświetlacze rozkładu jazdy, E-ink - tańsze w eksploatacji i więcej zwrotne, bo wymagają zasilanie tylko przy zmianie tresci. Ani stacjonarne automaty biletowe na wiosła napędzane
  • @:)) - "biletowe" z elektronicznym kodem skanowanym np. aparatem telefonicznym
  • @ernest - Odpowiadam: Koszty produkcji zdecydowanie niższe w Turcji, niż w Polskie Pesie, więc można żonglować ceną.
  • O 10 lat za późno ta kasa. Komunikacja miejsca przez ostatnie lata została zrujnowana, m. in. przez b. prezydenta Wrocławskiego, dyr. ZKM Bartnika i wcześniejszego. Częstotliwości kursowania i liczba wozokilometrów zostały drastycznie zmniejszone. Tabor tramwajowy wiadomo nam wygląda, nie mówiąc o torach, Grunwaldzka czy Królewiecka są tego najlepszym przykładem.
  • Kilka lat temu jedyne inwestycje w Elblągu to były remonty kościołów.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5
    2
    15 X UDAŁO SIĘ(2025-06-10)
  • Przydałoby się naprawić tory na odcinku ulicy Pocztowej. Straszny łomot robią tramwaje bez względu na to, czy jedzie stary, czy nowy skład.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5
    0
    unimac(2025-06-10)
  • @ernest - To się zastanów czy w Turcji jest tak duża opłata za ZUS i czy producent tramwajów ma 7 immamów na etacie.
  • @GdNP - Jakim 2011? Zobacz kiedy dostarczyli wagony do Timisoary i do Jassów. Notabene akurat w Jassach Pesy gładziutko wprowadzono do ruchu, a z Bożenkami szło jak krew z nosa.
  • @Tramw - Nie o tyle niskie ceny. Nie są płatnikiem VAT-u w Polsce. Dolicz do tych 95 baniek VAT i zobaczysz że aż tak wiele taniej nie było. Ale fakt, że zależało im na wbiciu do Polski (bo dotąd byli skutecznie eliminowani z przetargów) i fakt że na dłuższą metę na tym stracimy (nie Elbląg, lecz cały kraj; tym bardziej że sami jednocześnie blokują swój rynek przed unijną konkurencją i choćby za to powinni mieć bana na nasze przetargi)
  • po co? jak rozkłądy jazdy są dla emerytów. do pracy nie ma jak dojechać i wrócić okolice gronowa górnego, nowakowo, kazimierzowo, gdzie pełno firm nie ma jak skorzystać. to w sumie elblag, dzielnice elblaga albo kawałeczek za miastem, a komunnikacji brak. w mieście to ja sobie rowerem i pieszo przejdę a do pracy nie ma jak dojechać. godziny jazdy nie są takie same jak na www zkm a te co przystankach sa inne, błedne dane, wprowadzajace ludzi w błąd, ale nowosci
  • Gdzie jest trakcja w Armii Krajowej ??? Zostawione miejsce pod tramwaj i rosną tam kwiatki.. Remonty i konserwacja torowisk to norma, . a tu urasta to do rangi jakiegoś sukcesu... Dziwne miasto. Sukces taki jak łatanie dziur w drodze. Zrobić w końcu porządne torowisko w Armii Krajowej !!! Zlikwidować te trzęsące się graty jeżdżące po Królewieckiej!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    1
    Superior(2025-06-11)
  • Remont dolnego odcinka Królewieckiej, bo to jeden wielki łomot. Tramwaje dudnią jak pociągi, a torowisko to betonowe płyty.... W sumie najlepiej zlikwidować ten odcinek starego torowiska i puścić tramwaj albo Teatralną albo 12 lutego i Armii Krajowej.
Reklama