UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Ogladaczu jakie gabaryty ma ten statek i gdzie mozna go zoabczyc?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    portowiec(2006-05-04)
  • zamiast mostu trza bylo tunel wykopac i nie byloby problemu, a tak albo za waski albo ukossny albo za niski albo zesrany. Jesli sa koszta korekty koryta rzeki (uwaga ekolodzy) to koszta te powinien poniesc projektant gdyz suma sumarum ten most nie bedzie kosztowal 16 mln tylko 30 mln...i do tego spieprzone zostanie koryto rzeki a natura i tak upomni sie o swoje. jak dla mnie ten most jest troche za niski a czy ukosny? moze troche...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Zagmen(2006-05-04)
  • Tak jest przekopac mierzeje a nad przekopem zbudowac ukosny most - a nastepnie przekopac przekopana mierzeje zeby statki mogly przez ten przekop przepływac. To sie nazywa tworzenie nowych miejsc pracy. W pomorskim dobrze wiedza ze im blizej Elbląga tym wieksze bezrobocie a wiec buduja mosty a nastepnie zawracaja rzeki zeby okoliczni mieszkancy mogli troche pomachac łopatami a nie pic wina pod sklepem. I co? i co? Polak nie potrafi?!!! Cały świat nas zna ze dobrze kombinujemy, nie moge - krew mi buzuje. Co za po....ny kraj.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    analityk(2006-05-05)
  • Summa summarum - "specu od hydrotechniki" - Zagmen... A sumie - jak zwykle dyrdymały.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    sumujący.(2006-05-05)
  • "OGLĄDACZU" tak się złożyło, że znam osobiście załogę, kapitana, agenta statku i pilota, który pilotował Rugena (poloinese od dzisiaj dopiero, ponieważ w dniu dzisiejszym przechodzi przebanderowanie w Elblągu), a także byłem w Drewnicy gdy przechodził przez most. Była to po prostu tragedia, bo się zaklinował w trzech miejscach i pchacz musiał docisnąć stary most pontonowy do brzegu, aby mógł przejść. Poza tym jednostka została nieznacznie uszkodzona. Nie wiem kim jesteś, ale jesteś trochę mało doinformowany. Wypowiadaj się o rzeczach o których masz jakieś pojęcie. Np. węzeł na obwodnicy mi się nie podoba, ale się nie wypowiadam, ponieważ nie jestem budowniczym i się na tym nie znam.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    elblążanin(2006-05-05)
  • węzeł na obwodnicy to klasyczne komusze budowanie, byle jak aby tylko było co pokazać w TV
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    reporter TV(2006-05-05)
  • Brawo dla władz powiatowych w Nowym Dworze Gdańskim! Po objeździe z Rybiny do Sztutowa widać, że powiat nowodworski powinien być jak najszybciej zlikwidowany. Jeżeli bowiem robi się objazd, a nie przewiduje zaklejenia tysięcy dziur w asfalcie na objeździe (nie mozna nawet jechać na "dwa koła"), to z myśłeniem i zdolnością przewidywania władz powiatowych jest b. kiepsko! Wyobrażam sobie ile podczas "długiego weekendu" poleciało (i poleci) mięsa od kierowców w stronę śpiących snem zimowym "władz" w Nowym Dworze Gd.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    nie-pseudopowiatom!(2006-05-05)
  • "sumujacy" przez twoje zatwardzenie intelektualne zdolales wycisnac z siebie tych pare slow nie majac pojecia o czym ani o kim piszesz. Spec nie spec, kazdy pisac moze, po to sa opinie...sumujac " musujacy" jestes ynteligentny jak wiadro gwozdzi. Pozdrawiam musujaco.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Zagmen...(2006-05-05)
  • Chwalebne są Twoje znjomości "Elblążaninie", szkoda tylko, że do końca nie mówisz prawdy. Otóż w czasie pierwszego przepływu przez most w Drewnicy (nowy) hotelowiec prowadził mechanik, a nie kapitan i wyszło trochę nędznie. Po drugie nowy most nie stanowił większej przeszkody, a jedynie stary - pontonowy był zawalidrogą dla przebanderowanego na "Polonaise" hotelowca o wymiarach; długość 83,03 metra, szerokość 9,64 metra, zabierającego max. 99 pasażerów. Bedzie on wpływał do Elbląga jeszcze dobre kilkaście razy - ostatni raz w październiku. W ocenie fachowców, a więc także załogi tego statku - usunięcie mostu pontonowego i kosmetyka nabrzeży spowoduje, że w Drewnicy będzie "normalnie".
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    a hoj!(2006-05-06)
  • "A HOJ" to w takim razie powiedz mi jak przejdą jednostki o długości 120 metrów??? Bo na Polonaise się nie kończy żegluga. Poza tym Baltic Gateway chce puścić inne, większe jednostki, ale to jest nie możliwe teraz. Mechanik w stopniu Kapitana? Dobry jesteś... hehe. Ciekawe kto Ci takich bzdur naopowiadał?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    elblążanin(2006-05-06)
  • A tak poza tym "A HOJ" to miło, że umiesz czytać... bo te dane jednostki są na burdzie. Niestety defacto zabiera 80 pasażerów max.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    elblążanin(2006-05-06)
  • Chyba na burcie?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Chyba Stanisław(2006-05-07)
Reklama