UWAGA!

Miasto sięga po viralowe inspiracje. Hit czy kit?

 Elbląg, Miasto sięga po viralowe inspiracje. Hit czy kit?
131
Głosuj na hit
115
Głosuj na kit
Głosowanie wymaga zalogowania. Link do logowania znajduje się na dole strony.

W Polsce sieć podbija marketingowy trend zapoczątkowany przez Elements Hotel & SPA w Świeradowie-Zdroju, polegający na beznamiętnej i zdawkowej prezentacji oferty danego miejsca. Na taki skondensowany, pozbawiony emocji przekaz w promocji miasta zdecydował się też nasz samorząd. To Waszym zdaniem hit czy kit?

"Tu się meldujecie", "tu pytacie", "tu zabawa", "tu nie wolno", "tu się pływa", "tu jedzenie" - słyszymy w nagraniu przygotowanym przez hotel, które ma już 3 mln wyświetleń, ponad 7 tys. komentarzy, ponad 340 tys. polubień i 31 tys. udostępnień. Materiał został opublikowany 23 sierpnia.

Za tym trendem poszło już wiele instytucji czy prywatnych firm, są już takie nagrania choćby z... komisariatu policji.

Jest też materiał z Elbląga, przygotowany przez Urząd Miejski. "Tu jest rzeka, a tam przekop", "tu był zamek, ale nie ma", "Piekaczyk... to też Piekarczyk... to też Piekarczyk..." - słyszymy w nagraniu.

Jak podoba się Wam taka promocja miasta? Waszym zdaniem to hit czy kit? Czekamy na Wasze głosy i komentarze. Tutaj link do nagrania na Facebooku, poniżej na Instagramie.

 


      

red.

Najnowsze artykuły w dziale Hit czy kit?

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
Reklama