UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Multikino: ENEMEF Walentynki

2013-02-07
Aktualizowany 2013-02-14 10:45
 
Elbląg, Multikino: ENEMEF Walentynki

W piątek 15 lutego z okazji Święta Zakochanych w kinach sieci Multikino odbędzie ENEMEF: Walentynki z czterema produkcjami prezentującymi odmiennie spojrzenia na miłość: „Poradnik pozytywnego myślenia”, „Kochankowie z księżyca”, „Drive” oraz „Cafe de flore”. Dla naszych Czytelników mamy podwójne zaproszenie. Sprawdź, czy wygrałaś.

ENEMEF: Walentynki to propozycja nie tylko dla zakochanych par, ale także dla tych, którzy cenią klimatyczne, zabawne, a także refleksyjne kino. Cztery historie, cztery spojrzenia na miłość i cztery świetne, niebanalne filmy, dalekie od przesłodzonych, hollywoodzkich produkcji.
       W nocy z 15 na 16 lutego w trakcie ENEMEFu: Walentynki zostanie zaprezentowany nominowany do Oscara „Poradnik pozytywnego myślenia”, który łamie stereotyp komedii romantycznej. Ponadto w repertuarze: bajkowi „Kochankowie z Księżyca", ostry i kultowy już „Drive" oraz nastrojowe „Cafe de flore".
      
       Podwójne zaproszenie wygrała Nikola Wielesik. Gratulujemy, potwierdzenie wysłaliśmy mailem.
       Regulamin konkursów w portElu.
      
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
A moim zdaniem...
Reklama