UWAGA!

Multikino: Szklana pułapka 5

2013-02-16
Aktualizowany 2013-02-18 13:40
 
Elbląg, materiały prasowe dystrybutora filmu
materiały prasowe dystrybutora filmu

Już 15 lutego w kinach sieci Multikino ostry jak brzytwa Bruce Willis - od piątku będzie można zobaczyć premierowo film „Szklana pułapka 5”. Dla naszych Czytelników mamy podwójne zaproszenie (seans od poniedziałku do czwartku). Sprawdź, czy wygrałeś.

W najnowszej części „Szklanej pułapki” Bruce Willis wraz z Jai’em Courtney’em („Jack Reacher: Jednym strzałem”) - który wcielił się w agenta CIA i syna głównego bohatera - uczynią wszystko, by zapobiec kradzieży broni nuklearnej w Rosji przez grupę terrorystów. Film otrzymał kategorię R – można więc spodziewać się, że John McClane ponownie zabłyśnie pomysłową wiązanką niecenzuralnych słów. Jego ostre jak brzytwa przekleństwa to w końcu znak rozpoznawalny całej serii. Poprzednie cztery odsłony zarobiły na całym świecie ponad miliard dolarów. Za kamerą „Szklanej pułapki 5” stanął John Moore („Max Payne”), natomiast scenariusz napisał Skip Woods („Drużyna A”).
      
       Bilety na film w 2D kosztują: seanse od poniedziałku do czwartku (cały dzień) i w piątki do godz. 17 - 14 zł (ulgowy) i 18 zł (normalny); piątek po godz. 17 i sobotę, niedzielę i święta - 16 zł (ulgowy) i 20 zł (normalny).
      
       Podwójne zaproszenie (seans od poniedziałku do czwartku) wygrał Michał Zegzuła. Gratulujemy, potwierdzenie wysłaliśmy mailem.
       Regulamin konkursów portEl.pl.
      
      
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
A moim zdaniem...

Przeczytaj też co działo się w Elblągu wcześniej

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
NOWOŚĆ! Dział "A moim zdaniem" obsługuje hashtagi.
Uwaga! Opinia zostanie zamieszczona na stronie po zatwierdzeniu przez redakcję.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
Reklama